logo campain

فیلم وبینار فروش تلفنی کامپیوتر و لپ تاپ

مدرس و مشاور در امر راه اندازی و رشد کسب و کارهای کامپیوتری

۴۸۵۰۰۰ تومـــان
۲۶۶۷۵۰ تومـــان
فروش ویژه با ۴۵% تخفیف
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۳ درس در ۱ فصل

سطح پیشرفته
مدت زمان ۹۲ دقیقه
حجم ۲۱۹.۳۰ مگابایت

فصل ۱ فیلم وبینار فروش تلفنی کامپیوتر و لپ تاپ

۱

بخش اول

مشاهده رایگان
۲

بخش دوم

۳

بخش سوم

۴

بخش چهارم

این دوره آموزشی یک دستورالعمل اجرایی دارد که به انضمام بارگذاری شده است و با استفاده از آن می توانید یک نقشه راهنمای فروش تلفنی کامپیوتر و لپ تاپ را برای خود ترسیم نمائید.

توضیحات "فیلم وبینار فروش تلفنی کامپیوتر و لپ تاپ" :

در وبینار فروش تلفنی، با یادگیری راهکارهای موثر برای ارتقای مهارت های تماس تلفنی، یاد میگیرید چگونه افراد را متقاعد کنید که از شما کامپیوتر و لپ‌ تاپ بخرند.

ماهیت برخی شغل ها به گونه ای است که گاهی وقت ها نیاز است شما به صورت تلفنی با مشتری صحبت کنید. کسب و کارهای کامپیوتری و علی الخصوص فروش کامپیوتر و لپ تاپ نیز در این دسته جای میگیرد. گاهی این تماس ها از سمت مشتری و گاهی هم نیاز است شما با مشتری تماس برقرار نموده و توضیحاتی را به او ارائه دهید. برای موفقیت در کسب و کار فروش کامپیوتر و لپ تاپ، یادگیری تکنیک های فروش تلفنی ضروری است. این مهارت به شما کمک می کند تا به خوبی مشتریان را متقاعد کرده و علاوه بر ارائه تجربه لذت بخش برای آن ها، به سودآوری مطلوب نیز دست یابید.

در این دوره آموزشی، یاد می دهیم چگونه از طریق تماس تلفنی، اعتمادسازی کرده و مشتریان را متقاعد کنید که از شما خرید کنند. در این دوره آموزشی، سید محمد علوی به عنوان مدرس، تجربیات چندین ساله اش در فروش تلفنی را با شما به اشتراک می گذارد. او توانسته است با توضیحاتش از پشت تلفن، مشتریان را به خرید لپ‌تاپ از سراسر کشور متقاعد کند. به کمک این دوره می توانید بدون نیاز به آزمون و خطا، کار خود را در حوزه فروش تلفنی لپ تاپ و کامپیوتر پیش ببرید.

اهداف فیلم وبینار فروش تلفنی کامپیوتر و لپ تاپ چیست؟

در پایان این دوره، نحوه ایجاد اعتماد و روابط مثبت با مشتریان از طریق تماس تلفنی را می آموزید. به نحوی که آن ها را متقاعد کنید که از شما کامپیوتر و لپ تاپ خریداری کنند.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

برای کسانی که در زمینه فروش کامپیوتر و لپ تاپ فعالیت می نمایند و یا کسانی که تمایل به حضور در این حرفه را دارند.

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۱ قسمت آموزشی از ۳ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "فیلم وبینار فروش تلفنی کامپیوتر و لپ تاپ" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۰)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۰

هنوز بررسی برای این آموزش ثبت نشده است

بیشتر