logo campain

مروری بر فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا دوبله فارسی - بخش دوم

رها فیلم تولید کننده، ناشر و مدیر هنری و اجرایی

۲۰۰۰۰۰ تومـــان
۸۰۰۰۰ تومـــان
فروش ویژه با ۶۰% تخفیف
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۲ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۶۹ دقیقه
حجم ۷۵۹.۷۹ مگابایت

فصل ۱ مروری بر فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا دوبله فارسی - بخش دوم

۱

مقدمه

مشاهده رایگان
۲

درس گفتار سه

۳

درس گفتار چهار

توضیحات "مروری بر فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا دوبله فارسی - بخش دوم" :

پروفسور لارنس کهون در این دوره که بخش دوم فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا است به تغییرات کنونی در تاریخ فلسفه و چگونگی شکل گیری فلسفه مدرن می پردازد.

فلسفه و سنت فکری مدرن یکی از بخش های جذاب و گسترده تاریخ فکری بشر است. در بخش اول این دوره، مفاهیم اساسی فلسفه و نظرات فلاسفه در دوران مدرن قرن 17 تا 20 میلادی را بررسی کردیم. در دوره پیش رو کتاب فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا بخش دوم (درس گفتار سه و چهار) را مرور می کنیم.  پروفسور لارنس کهون با نگاهی پرسش‌گرایانه و تاریخی، آغاز تفکر مدرن در قرن هفدهم تا تغییرات کنونی در تاریخ فلسفه و علم جدید را بررسی می کند. همچنین در مورد چگونگی شکل گیری فلسفه مدرن توضیح می دهد. در نهایت ویژگی های قرن هفدهم میلادی و تغییرات آن تا دوران کنونی را تحلیل و بررسی می کند. 

آنچه در دوره مروری بر فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا با دوبله فارسی - بخش دوم بیان می شود:

• خردگرایی و دوگانه گرایی دكارت
• تجربه گرایی لاك، تصور باوری باركلی

در درسنامه سوم کتاب فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا، به عصر خردگرایی یا همان مکتب اصالت عقل پرداخته می شود. جریانی که تاکید بر نقش عقل در تفکر، گفتار و رفتار دارد و سعی دارد حقایق جهان را از طریق استدلال عقلی شناسایی و اثبات کند. در این دوره، شما با زندگی و آثار رنه دکارت آشنا خواهید شد و جمله مشهور او، "من می اندیشم، پس هستم" را آشنا خواهید شد.

در درسنامه چهارم به معرفی جان لاک، نخستین فیلسوف تجربه گرا پرداخته و فلسفه او توضیح داده می شود. جان لاک به این باور است که هنگامی که انسان به دنیا می آیند، مانند یک تابلوی خالی است و وجود داخلی یا ذاتی ندارند. به عبارت دیگر، هیچ چیز پیش فرضی درونی وجود ندارد و همه چیز از طریق تجربه و مشاهده طبیعت به دست می آید. در ادامه این بخش، با جرج برکلی آشنا می شوید که به عنوان یکی از اولین فیلسوفان ایدئالیست مدرن شناخته می شود.

اهداف مروری بر فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا دوبله فارسی - بخش دوم چیست؟

در پایان این بخش با فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا از دیدگاه پروفسور لارنس کوهن آشنا خواهید شد. بعد از این دوره می توانید در بخش سوم آموزش فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا شرکت کنید.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

آشنایی عمومی و سطحی با فلسفه مدرن

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۱ قسمت آموزشی از ۲ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "مروری بر فلسفه مدرن از دکارت تا دریدا دوبله فارسی - بخش دوم" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۰)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۰

هنوز بررسی برای این آموزش ثبت نشده است

بیشتر