logo campain
رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۱۰ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۷۳ دقیقه
حجم ۱۵۸.۲۱ مگابایت

فصل ۱ آموزش نرم افزار کمتازیا

۱

ویژگی های یک دوره آموزشی خوب

مشاهده رایگان

در این قسمت از آموزش به بررسی ویژگی های یک دوره آموزشی خوب می پردازیم که یک دوره آموزشی خوب باید حداقل چه ویژگی های را داشته باشد تا بتواند بازدهی خوبی برای مخاطب داشته باشد.

۲

ضبط اولین ویدیو با نرم افزار کمتازیا

در این قسمت اقدام به ضبط اولین ویدیو با استفاده از نرم افزار کمتازیا می کنیم.

۳

معرفی محیط ویرایشگر نرم افزار کمتازیا

در این قسمت به معرفی اجمالی محیط ویرایشگر نرم افزار کمتازیا می پردازیم، و در قسمت های بعدی هر قسمت را به صورت کلی بررسی خواهیم کرد.

۴

معرفی دو امکان کاربردی نرم افزار کمتازیا (کال اوت ها، ترنزیشن ها)

استفاده از این دو امکان در ویدیوهای آموزشی باعث زیبا شدن و همچنین باعث بالا رفتن بازدهی آموزشی برای دانشجو خواهد شد. در این قسمت به بررسی این دو امکان کاربردی می پردازیم.

۵

تنظیمات صدا در نرم افزار کمتازیا

کیفیت و تنظیمات صدا یکی از مهمترین ویژگی های فیلم های آموزشی است در این قسمت به تنظیمات صدا در نرم افزار کمتازیا می پردازیم.

۶

بررسی چند ویژگی کاربردی نرم افزار کمتازیا

در این ویدیو آموزشی قصد بررسی چند ویژگی کاربردی در نرم افزار کمتازیا را دارم، این ویژگی ها باعث می شود بازده ویدیو آموزشی شما بالا برود و توجه کاربر را به فیلم بیشتر جلب کند. در این قسمت به بررسی ویژگی های Library، Zoom-n-pan و Clip speed می پردازیم.

۷

تنظیمات نشانگر موس و نحوه قرار دادن زیر نویس در فیلم

مشاهده رایگان

در این قسمت قصد بررسی دو ویژگی کاربردی در نرم افزار کمتازیا را داریم، ابتدا به بررسی تنظیمات نشانگر موس و در نهایت به نحوه قرار دادن زیر نویس و تنظیمات مربوط به آن می پردازیم.

۸

نحوه حذف پس زمینه فیلم

یکی از کاربردی ترین ویژگی های نرم افزار کمتازیا حذف کردن پس زمینه فیلم است که به استفاده از این ویژگیبرای مدرس امکان ساخت استدیو مجازی برای آموزش هایی که به صورت فیلم برداری از چهره است فراهم می شود.

۹

نحوه کار با انیمیشن ها یا متحرک سازی المان ها در فیلم

مشاهده رایگان

گاهی نیاز است یک سری المان ها مانند کال اوت ها را در تصویر متحرک کنیم تا بتوانیم توجه کاربر را به فیلم آموزشی جلب کنیم، همچنین با استفاده از این امکان می توانید انیمیشن دو بعدی حرفه ای ساخت.

۱۰

نحوه خروجی گرفتن از ویدیوها

پس از انجام همه مراحل و قسمت های قبل حال نوبت به خروجی گرفتن از ویدیو ساخته شده میرسد، در این قسمت نحوه خروجی گرفتن و تنظیمات مربوط به آن را بررسی می کنم. منتظر ویدیوهای خوبتون هستیم .... موفق باشید.

توضیحات "آموزش ساخت فیلم آموزشی با استفاده از نرم افزار کمتازیا" :

چگونه یک فیلم آموزشی خوب بسازیم؟! آموزش اصول ساخت فیلم آموزشی و نحوه ویرایش با استفاده از نرم افزار Camtasia با دانلود رایگان به زبان فارسی

در این دوره آموزشی قصد داریم اصول ساخت فیلم و نحوه ویرایش با استفاده از نرم افزار کمتازیا (Camtasia) بررسی کنیم. در ابتدا ویژگی های یک ویدیو آموزشی خوب را بررسی کنیم که یک ویدیو آموزشی خوب باید چه حداقلی هایی داشته باشد و در ادامه به آموزش یک نرم افزار حرفه ای برای ضبط و ویرایش ویدیوهای آموزشی می پردازیم.

نرم افزار مورد بررسی ما در این آموزش نرم افزار کمتازیا است، که این نرم افزار یکی از حرفه ترین نرم افزار ها برای ساخت ویدیو آموزشی است، که علاوه بر اینکه امکان ضبط صدا و تصویر را به صورت جداگونه، فضایی برا ی ویرایش ویدیو های ساخته شده را برای ما در نظر گرفته است. که در این دوره آموزشی سعی شده به صورت کامل تمام ویژگی های اصلی این نرم افزار را برای شما بررسی کنم.

توجه:شما پس از تکمیل آموزش های خود می توانید مانند بسیاری از مدرسین دیگر کار فروش دوره های آموزشی خود را به لیموناد بسپارید 

پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

در این دوره آموزشی سعی شده تمام مفاهیم به صورت کامل و از پایه گفته شود و شما نیاز به داشتن دانش قبلی برای گذراندن و یا داشتن مهارت ویژه قبلی خاصی نیستید.

اهداف آموزش ساخت فیلم آموزشی با استفاده از نرم افزار کمتازیا چیست؟

هدف اصلی ارائه آموزش برای ساخت فیلم آموزشی با استفاده از نرم افزار کمتازیا است تا پس از به اتمام رساندن کامل این دوره آموزشی، شما توانایی ساخت یک آموزش ویدیویی خوب و با کیفیت را داشته باشید.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

این دوره برای کسانی که قصد ساخت دوره آموزشی و کلیپ آموزشی دارند بسیار مفید است.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های آموزش ساخت فیلم آموزشی با استفاده از نرم افزار کمتازیا را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۴.۸۶)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۶۴

پروفایل
کاربر سایت
امتیاز من به این دوره
تشکر

سلام بسیار مفید بود ممنونم


پروفایل
افسانه اسلامی
امتیاز من به این دوره


پروفایل
کاربر سایت
امتیاز من به این دوره


پروفایل
امیرعباس رحیمی
امتیاز من به این دوره
بدون عنوان

عالی بود ممنونم


پروفایل
رضا جلالیان حقیقت
امتیاز من به این دوره


پروفایل
zeinab
امتیاز من به این دوره
نظر درباره آموزش ساخت فیلم آموزشی با استفاده از نرم افزار کمتازیا

درود بر شما. آموزش خیلی عالی و کاربردی بود.


بیشتر