logo campain

سمینار افزایش اعتماد به نفس توسط مل رابینز نویسنده کتاب قانون 5 ثانیه

۲۷۰۰۰ تومـــان
۱۸۹۰۰ تومـــان
فروش ویژه با ۳۰% تخفیف
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۲ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۴۰ دقیقه
حجم ۳۹۳.۲۵ مگابایت

فصل ۱ اعتماد به نفس در 5 ثانیه – مل رابینز

۱

مقدمه

مشاهده رایگان
۲

سمینار اعتماد به نفس در 5 ثانیه – مل رابینز

توضیحات "سمینار افزایش اعتماد به نفس توسط مل رابینز نویسنده کتاب قانون 5 ثانیه" :

مل رابینز لقب بمب انگیزه را دارد و کتاب او بنام قانون 5 ثانیه یکی از پرفروش ترین کتاب‌های امازون است. در این سمینار به آموزش افزایش اعتماد می پردازد.

مل رابینز یکی از محبوب ترین مفسران تلویزیونی و یکی از مشاوران نویسندگی در CNN می‌باشد. به او لقب بمب انگیزه را داده‌اند و کتاب او بنام "قانون 5 ثانیه" یکی از پرفروش ترین کتاب‌های امازون بوده است.

مهم نیست که زندگی فوق العاده ای دارید یا نه، خرد درونی تان همیشه با شماست و کلید به دست آوردن چیزهایی که می‌خواهید داشتن شفافیت, برای هماهنگ شدن با آن خرد می‌باشد و داشتن شهامت برای گوش دادن به خرد درونی و داشتن اعتماد به نفس برای انجام کارها.

زمان هایی در زندگی شما با اعتماد به نفس دارید و در بخش هایی از زندگی پر از شک و تردید هستید. باید توجه داشته باشید که اعتماد به نفس از عمل شروع می‌شود. هرچی بیشتر تلاش کنید, مهارت و صلاحیت بیشتری می سازید و اینجاست که سر و کله ی اعتماد به نفس پیدا می‌شود.

اقدام کردن کلید اعتماد به نفس می‌باشد که خود یک مهارت است و با مهارت شما به صلاحیت در انجام کارها می‌رسید. صلاحیت یعنی اینکه وقتی چیزی را به صورت مکرر و مکرر انجام می‌دید,کمتر به فکر کردن نیاز پیدا می کنید پس زمانی واسه مضطرب شدن ندارید.

کل زندگی شما تو بازه‌های پنج ثانیه ای اتفاق می افتد و راز اعتماد به نفس بیشتر, راز شکست دادن تردید به خود, راز مشتاق بودن, در بازه های پنج ثانیه ای است، یعنی تصمیم های پنج ثانیه ای بگیرید.

قانون پنج ثانیه ای خیلی سادست. لحظه ای که دو به شک می‌شوید، اعداد پنج، چهار، سه، دو و یک را بشمارید و بعد اقدام کنید باید از این قانون استفاده کنید تا شهامت این را پیدا کنید تا با مردم حرف بزنید و وارد مذاکره شوید و تلاش کنید تا ارتباطات خود را گسترش دهید.

مل رابینز در این سمینار چهار دام را معرفی می کند که باعث ایجاد عدم اعتماد به نفس در ما می شوند و باعث ناکامی ما در مسیر دستیابی به اهدافمان می شوند. همچنین مل رابینز در این سمینار راهکارهای فوق العاده‌ای به منظور افزایش اعتماد به نفس ارائه می دهد. شما را به تماشای این سمینار ارزشمند دعوت می کنیم.

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۱ قسمت آموزشی از ۲ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "سمینار افزایش اعتماد به نفس توسط مل رابینز نویسنده کتاب قانون 5 ثانیه" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۴.۶۷)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۶

پروفایل
یونس ظهوری
امتیاز من به این دوره
آموزش

سمینار خوبی بود. برای کسانی برای شروع یک کار مشکل دارند، عالیه


پروفایل
علی پالش
امتیاز من به این دوره
کیفیت دوره

من که خوشم اومد کتاب های دارن هاردی هم خوبن


پروفایل
محمد مهدی عابدی
امتیاز من به این دوره
مل

خیلی خوب بود


پروفایل
سید محمد علوی
امتیاز من به این دوره
پنج ثانیه

سمینار خوبی بود.


پروفایل
رضا تهماسبی
امتیاز من به این دوره
سمینار افزایش اعتماد به نفس توسط مل رابینز نویسنده کتاب قانون 5 ثانیه

خوب بود


پروفایل
ارسلان فاتمی
امتیاز من به این دوره
بدون عنوان

خیلی خوب


بیشتر