logo campain
۵۵۰۰۰ تومـــان
۴۹۵۰۰ تومـــان
فروش ویژه با ۱۰% تخفیف
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۱۷ درس در ۵ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۴۸ دقیقه
حجم ۱۸۰.۰۴ مگابایت

فصل ۱ مقدمه

۱

خوشامدگویی

مشاهده رایگان
۲

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

مشاهده رایگان

فصل ۲ دنیای خلاقیت

۱

چرا باید خلاق باشیم؟

مشاهده رایگان
۲

خلاقیت چیست؟

۳

درک روشهای یادگیری خلاقیت

۴

چه چیزهایی مانع خلاقیت هستند؟

فصل ۳ خلاقیت فردی

فصل ۴ تفکر خلاق

فصل ۵ مروری بر این دوره

توضیحات "دوره جامع آموزش تفکر خلاق - درو بوید دوبله فارسی" :

در مجموعه آموزش تفکر خلاق با دوبله فارسی درو بوید نکات و تکنیک هایی را به شما آموزش می دهد که همه افراد خلاق در طول تاریخ از این تکنیک ها استفاده کرده است.

تفکر خلاق داشتن کار سختی نیست . تنها کافیس که روش داشتن تفکری خلاق رو بدانید تا بتوانید به خلاقیت دست پیدا کنید . در این مجموعه تصویری که به صورت دوبله فارسی نیز می باشد درو بوید نکات و تکنیک هایی رو به شما آموزش می دهد که هر فرد خلاقی در تاریخ از این تکنیک ها استفاده کرده است.

خلاق باشید و از خلاقیت خود بهره ببرید

ویژگی های تفکر خلاق :

تفکر خلاق (Creative Thinking) مهارتی است که شخص با پرورش آن قدرت کشف راه‌حل‌های جدید برای حل مسائل را در همه جنبه‌های زندگی پیدا می‌کند.

تفکر خلاق از جمله مهارت‌هایی است که موجب پیشرفت و رشد جامعه می‌گردد همانگونه که تا کنون رشد جوامعه بشری مدیدن افرادی است که توانسته اند با کمک تفکر خلاقانه اختراعات و اکتشافاتی دست یابند که موجب آسان‌تر شدن زندگی انسان‌ها گشته است.
استفاده از خلاقیت حتی در امور ریز و روزمره زندگی مانند فعالیت‌های مربوط به خانه نیز می‌تواند کارهای وقت‌گیر و کسل کننده را لذت‌بخش و آسان سازد.

تفکر خلاق چیست؟

مهارت تفکر خلاق (Creative Thinking) مهارتی است که شخص با کمک حل مسئله و تصمیم گیری از افکار یا روابط نو برخوردار شده و قدرت کشف و انتخاب راه حل‌های جدید را پیدا می‌کند.

خلاقیت می‌تواند در اشکال زیر خود را نشان دهد:

• خلاقیت به عنوان یک تولید:
اختراعات، پیشرفت‌های پزشکی، کارهای هنری، اصول و قوانین علمی از جمله تولیدات خلاق محسوب می‌شوند.
• خلاقیت به عنوان یک فرایند:
طبق این توصیف، خلاقیت فرایندی است که فرد با آن درگیر می‌شود حتی اگر به تولید چیز خاصی منجر نگردد. همه افراد می‌توانند عملکرد خلاقی داشته باشند.
عملکرد خلاق شامل فکر کردن، صحبت کردن، بازی، نوشتن، رقصیدن، آواز خواندن، نواختن موسیقی، آزمایش و دستکاری کردن ایده‌ها و اشیا باشد.
خلاقیت در کودکان در سال‌های اولیه زندگی بیشتر مبتنی بر فرایند است. یعنی کودک، یک نقاشی را شروع می‌کند اما آن را کامل نکرده و رها می‌کند.
• خلاقیت بعنوان یک مهارت:
خلاقیت برای شکوفایی نیاز به تمرین دارد. به عنوان مثال مهارت در بازی تنیس بدون تمرین به سرعت از بین می‌رود. بدون تمرین توانایی نوشتن، موسیقی، آواز، رقص، نقاشی و بسیاری دیگر … ممکن است متوقف شود.
• خلاقیت به عنوان ویژگی‌های شخصیتی:
برخی از محققان ویژگی‌هایی را برای افراد خلاق مطرح می‌کنند. این ویژگی‌ها عبارتند از: جسارت، کنجکاوی، انعطاف‌پذیری، استقلال، درونگرایی، ناهمنوایی، شوخ طبعی، گرایش به تجربه کردن و….

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۴ قسمت آموزشی از ۱۷ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "دوره جامع آموزش تفکر خلاق - درو بوید دوبله فارسی" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۱

پروفایل
محمود شم آبادی
امتیاز من به این دوره
مختصر و مفيد

كوتاه بود ولی کاربردی و موثر


بیشتر