logo campain
۲۴۲۰۰۰ تومـــان
۶۰۵۰۰ تومـــان
خریـد با ۷۵% تخفیف ویژه
تنها برای ۱ نفر
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۴ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۶۷ دقیقه
حجم ۱۷۶.۵۵ مگابایت

فصل ۱ راه های کسب درآمد از گردشگری و جذب توریست

۱

راه های کسب درآمد از گردشگری و جذب توریست

مشاهده رایگان

- راه های کسب درآمدازگردشگری - اماکن گردشگری ثبت شده دریونسکو - شناخت جاذبه های گردشگری ایران - 4 فرایند تورهای مسافرتی - آشنایی باشرکت های مسافرتی - انواع تورمسافرتی - راه های کسب درآمدازجذب توریست

۲

راه های کسب درآمد از گردشگری و جذب توریست

- جذب توریست درفضای آنلاین - مزایای این کسب وکار - مراحل سه گانه جذب توریست - هرم جذب توریست - هدفگذاری درجذب توریست - تکنیک های متقاعدسازی توریست - بازاریابی راه حل - نحوه اعتمادسازی توریست

۳

راه های کسب درآمد از گردشگری و جذب توریست

- انواع بازاریابی درجذب توریست - نقاط هدف درجذب توریست - بازاریابی فرصت، محتوا و تجربه - فروش دومرحله ای - بازاریابی ویروسی و تیمی - پیشنهاد ردنشدنی - شاه کلیدموفقیت - تست swot - مراحل اجرایی

۴

راه های کسب درآمد از گردشگری و جذب توریست

- کانال های جذب توریست - آشنایی باویزا ونحوه صدور - شبکه های اجتماعی وسایت های مرتبط با جذب توریست - شیوه های مختلف پرداخت ارز

توضیحات "راه های کسب درآمد از گردشگری و جذب توریست" :

این محصول آموزشی جدید بوده و برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی تهران دربهمن 98 توسط اینجانب ارائه گردید. موضوع آن کسب درآمد از جذب توریست در فضای آنلاین است

سلام وعرض ادب ، پیام ادیب هستم، مدرس کسب وکار ومشاورگردشگری .

این دوره آموزشی را من پس از 18سال تجربه کار در گردشگری ومدیریت آژانس مسافرتی تدوین کردم. با این هدف که راهکارهای جذب توریست درفضای آنلاین که درشرکت های مسافرتی مجری تور درحال انجام است به عموم آموزش دهم، تا از این طریق هم فرایند جذب توریست و کسب درآمد از آن فراگیر شود و هم از طریق افزایش ورود ارز به کشور رونق اقتصاد ملی را به همراه داشته باشد.

این دوره آموزشی کاملا کاربردی و مهارتی است. به نحوی که درصورت انجام تمرینات داده شده و اجرای راهکارها، فراگیران می توانند به درآمد ارزی دست یابند.این کار میتواند هم به عنوان شغل تمام وقت و هم پاره وقت در زمان های خالی از شبانه روز انجام پذیرد.

محدودیت سن و سواد ندارد. بدلیل ارتباط گیری با توریست بصورت مکالمات کوتاه مکتوب، می توان با ترجمه جملات ساده و حتی با استفاده از دیکشنری یا نرم افزارهای مترجم این کار را انجام داد و نیازی به تسلط بر مکالمه زبان انگلیسی نیست.

کاربران این فعالیت را در هر مکان و حتی با استفاده از گوشی موبایل خود می توانند انجام دهند. ضمن اینکه در هر زمان ازشبانه روز حتی در نیمه شب هم قابل انجام است که البته دلیل آن اختلاف ساعت شبانه روز درنقاط مختلف دنیاست.

این روش جذب توریست، محدودیتی در بکارگیری از لحاظ نوع توریست یا هدف فعالیت توریستی ندارد. بدین معنا که مخاطب شما توریست فرهنگی، زیارتی، تفریحی، سلامت و درمان، علمی، ورزشی و هر نوع دیگر از توریست راشامل می شود.

قابل تذکر این که بنا نیست خدمات گردشگری توسط فراگیران این دوره آموزشی انجام شود. چرا که بخش اجرای خدمات تور اعم از صدور ویزا، صدور بلیط ، رزروهتل ، گشت و احیانا سایر خدمات ، کاری تخصصی و نیازمند به سرمایه گذاری است و در توان شرکت های تور اپراتور دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می باشد. لذا مرحله قبل از ارایه خدمات و در حقیقت بخش نرم افزاری کار اعم از ارتباط با توریست درفضای آنلاین ، معرفی پکیج های تور مسافرتی باتکنیک های اراِیه شده وفروش این خدمات به توریست ،توسط فراگیران این دوره انجام شده وبه همین لحاظ درسود حاصل ازاین خدمات آنها راسهیم می نماید.که البته به دلیل ارزی بودن درآمد ( دلار ویورو )درآمد نسبتا بالا وقابل قبولی است.

ارتباط با شرکت های مجری تورواستفاده ازخدمات توریستی به انتخاب شماست .ودرصورت تمایل می توانید به تیم آموزشی مابسپارید که کاملا رایگان است.

این محصول آموزشی جدید و به روز بوده و برای اولین باردرنمایشگاه بین المللی گردشگری تهران دربهمن 98 توسط اینجانب ارایه گردید.

پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

این دوره نیازی به گذراندن هیچ پیش نیازی  ندارد.حتی افرادباسواد دیپلم هم درصورت علاقه به کسب درآمد ازگردشگری، می توانندبااین آموزش به درآمد برسند.

اهداف راه های کسب درآمد از گردشگری و جذب توریست چیست؟

از آنجا که میزان درآمد ارزی ازگردشگری وتوریسم فراترازمرزهای یک کشور بوده و هیچ محدودیتی ندارد. هدف ازاین آموزش، رشد وتوسعه جذب توریست درکشور و بهره مند شدن عموم مردم علاقه مند از این  درآمد ارزی است.که فراترازسود شخصی نفع ملی راهم باخودبه همراه داردومی تواند باعث رونق اقتصادی ایران شود.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

این آموزش برای تمام کسانی مفیداست که ساعاتی ازشبانه روز وقت آزاد داشته وبخواهند ازآن کسب درآمد کنند.این کار محدودیت زمان ومکان ندارد.یعنی شما درهرزمان ازشبانه روزکه فرصت دارید ودرهرمکان که باشیدحتی با گوشی موبایل خود می توانید این کار راانجام دهید.فقط کافی است آنلاین شوید.

از چه ابزار ها و نرم افزار هایی در این دوره استفاده می شود؟

یک عددگوشی موبایل یا تبلت یا کامپیوترکه بتوانید بوسیله آن آنلاین شوید.وسوادزبان انگلیسی درحدترجمه ونه مکالمه.اکنون وجود نرم افزارهای متعدد مترجم این کاررابسیار آسان نموده است.

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۱ قسمت آموزشی از ۴ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "راه های کسب درآمد از گردشگری و جذب توریست" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۲

پروفایل
محمد مسجدی
امتیاز من به این دوره


پروفایل
پویا پسوه ای
امتیاز من به این دوره

عالی


بیشتر