logo campain

تحلیل بازارهای مالی

توضیحات "آشنایی با اصطلاحات بازار فارکس" :

در بازار فارکس اصطلاحات فراوانی وجود دارد که یادگیری آن برای علاقمندان به این بازار لازم است، که بتوانند با یادگیری اصطلاحات بازار فارکس شروع به فعالیت کنند.

در این ویدیو آموزشی کوتاه می خواهم دوتا از اصطلاحات مهم در بازار فارکس را برای شما معرفی کنم، که خیلی از افراد به خوبی مفهوم این دو اصطلاح را نمی دانند.

اصطلاح buy stop در بازار فارکس: ایستگاه خرید کردن، برای معاملاتی هست که قیمتی که می خواهیم برای خرید سفارش دهیم بالاتر از قیمت اکنون بازار هست. مثلا در یک روند صعودی می توانیم در قیمت های بالاترBUY STOP بگذاریم که هر چه قدر قیمت صعود میکند، به صورت اتوماتیک خریدهای ما فعال شود.

اصطلاح sell stop در بازار فارکس: اگر بخواهیم در یک روند نزولی، در قیمتی پایین تر از قیمت کنونی بازار نمادی را بفروشیم، از sell stop استفاده می کنیم.

اصطلاح buy limit در بازار فارکس: پایین تر از قیمت خرید، هنگامی که می خواهیم درخواست خرید یک سیمبل را در پایین تر از قیمت کنونی بدهیم از buy limit استفاده می کنیم.

اصطلاح sell limit در بازار فارکس: هنگامی که شما می خواهید سیمبلی را در قیمتی بالاتر از قیمت اکنون بفروشید، از گزینه Sell limit استفاده می کنیم.

"آشنایی با اصطلاحات بازار فارکس" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید