logo campain

آموزش ساخت صفحه فیشینگ اینستاگرام

توضیحات "آموزش ساخت صفحه فیشینگ اینستاگرام" :

در ویدیو رایگان آموزش ساخت صفحه فیشینگ اینستاگرام نحوه هک اکانت اینستاگرام را با استفاده از صفحات جعلی (فیشینگ) آموزش خواهیم داد.

در آموزش ساخت صفحه فیشینگ اینستاگرام سعی شده است شما را با هک اکانت اینستاگرام به روش فیشینگ آشنا کنیم تا بتوانید امنیت پیج خود را بالا ببرید.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار پرطرفدار در ایران و سطح دنیا است به طوری که امروزه اکثر افراد در اینستاگرام فعالیت می کنند و کمتر شخصی است که از این شبکه اجتماعی استفاده نکند. یکی از سوالاتی که خیلی زیاد توسط افراد پرسیده می شود این است که چطور می شود یک اکانت اینستاگرام را هک کرد؟

بگذارید همین اول خیالتان را راحت کنم برنامه ای وجود ندارد که شما ای دی اینستاگرام را وارد کنید و به پسورد آن اکانت را نمایش دهد. اما روش های زیادی هم وجود دارد که شما می توانید پسورد یک اکانت اینستاگرام را به دست بیاورید. یکی از این روش ها که می خواهیم در این ویدیو آموزش دهم استفاده از پیج فیک یا ساخت صفحه فیشینگ اینستاگرام است. شما با ساخت یک صفحه جعلی دقیقا شبیه به صفحه ورود اینستاگرام و ارسال آن به شخص قربانی می توانید پسورد اکانت آن شخص را به دست بیاورید. 

در آموزش کوتاه ساخت صفحه جعلی اینستاگرام سعی کرده ایم به صورت کاربردی هک اینستاگرام را با روش فیشینگ  با کالی لینوکس آموزش دهیم. امیدوارم نکات مفیدی را یاد بگیرید اما استفاده سو از این آموزش نکنید.

"آموزش ساخت صفحه فیشینگ اینستاگرام" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید