logo campain

تبلیغ نویس فروش محصولات آموزشی

۲۱۸۰۰۰ تومـــان
۵۴۵۰۰ تومـــان
خریـد با ۷۵% تخفیف ویژه
تنها برای ۱ نفر
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۴ درس در ۱ فصل

سطح متوسط
مدت زمان ۷۳ دقیقه
حجم ۸۵.۴۹ مگابایت

فصل ۱ طرح کلی تبلیغ نویسی صفحه محصول

۱

شناخت محصول و شناخت مخاطب - گام نخست تا سوم

مشاهده رایگان

مروری بر شناخت مزایا و ویژگی های محصول داشته و شیوه های شناخت و درک صحیح مخاطب واقعی محصول را بیان می کنیم و سپس سه گام از 15 گام طراحی صفحه محصول استاندارد را تشریح می کنیم.

۲

شناخت محصول و شناخت مخاطب - گام چهارم تا هفتم

در این قسمت تمامی قسمت هایی را که در یک صفحه محصول باید وجود داشته باشند تا صفحه محصول کارائی لازم را داشته باشه عنوان شده اند.

۳

شناخت محصول و شناخت مخاطب - گام هشتم تا یازدهم

در این قسمت ضمن ادامه دادن قسمت های اصلی یک صفحه محصول قدرتمند، با تکنیک های پیشرفته NLP و روش های توجیه قیمت محصول که از ابزارهای بسیار تاثیرگذار در فروش محصولات است آشنا خواهید شد.

۴

شناخت محصول و شناخت مخاطب - گام دوازدهم تا گام پایانی

در این قسمت از آموزش شیوه های عملی گرفتن کلیک از مشتری و نهائی کردن خرید را به شما آموزش می دهیم.

۵

نتیجه گیری و ارائه قالب کلی یک صفحه محصول کارآمد و موثر

در این قسمت یک قالب کلی با تشریح تمامی جزئیات ارائه شده و توضیح داده می شود که چگونه آموخته های خود را از قسمت های قبلی در این قالب بگنجانید؟

توضیحات "آموزش تبلیغ نویسی صفحه محصول" :

در دوره آموزش تبلیغ نویسی صفحه محصول، اصول تبلیغ نویسی و نحوه نوشتن متن به شکلی که برای مخاطب جذاب باشد و باعث افزایش فروش شود را خواهید آموخت.

در فروش حضوری، شما از طریق ملاقات با مخاطب و ارائه توضیحات در مورد محصول و ویژگی های آن، مخاطب را قانع به خرید محصول می نمایید. در صورتی که در فروش های اینترنتی، صفحه فروش محصول به جای شما این کار را انجام می دهد و وظیفه فروش محصول بر عهده صفحه است. لذا صفحه محصول شما فروشنده محصول به حساب می آید.

 زیگ زیگلار : "فروش، اساساً انتقال احساسات است". نگارش یک صفحه محصول موثر تاثیر بسزای در میزان فروش محصول شما خواهد داشت. بر اساس تجربیات، نویسندگان خبره پیام فروش می توانند از هوای اطراف خود درآمد کسب کنند. اما چرا پیام فروش و متون تبلیغاتی کسب و کارها اغلب ناموفق است؟

زیرا فقط نوشتن "زمینه فروش" برای کارآمد کردن نسخه تبلیغ شما کافی نیست. در این دوره آموزشی، ما اصول تبلیغ نویسی و مقدمات لازم برای نوشتن نسخه موثر را فراهم خواهیم کرد و به شما یاد می دهیم که چگونه متن صفحه محصول خود را تبلیغ نویسی کنید. بصورتی که منجرب به فروش محصول شود.

تبلیغ نویسی چیست؟

“فروشندگی در قالب نوشته و از طریق تبادل احساسات با مخاطب”.

“تبلیغات نوشتاری” را می توان شامل نه تنها کاغذ و جوهر، بلکه صفحات وب، فیلم ها، پادکست ها و غیره نیز در نظر داشت. پیشنهاد ما به شما این است که تبلیغ نویسی صفحه محصول را که در واقع محوری ترین و اساسی ترین مهارت تجاری است یاد بگیرید. در واقع هیچ مهارت وجود ندارد که به اندازه تبلیغ نویسی برای شما درآمد کسب کند. تقریباً همه میلیونرهای اینترنتی این راز را می دانند، بیشتر از محصولشان، بیشتر از تکنیک های جذب ترافیک، نوشتن مطالب تبلیغاتی است که باعث کسب درآمد آن ها می شود.

- چگونه می توان با نگارش صفحه محصول مخاطب را متقاعد به خرید محصول کرد؟
- محصول هر چقدر هم با کیفیت و عالی باشد فروش خوبی نخواهد داشت مگر اینکه متن صفحه فروش آن تبلیغ نویسی استاندارد داشته باشد!
- چیزی که مخاطب شما را متقاعد می سازد تا محصول شما را خریداری کند متن تبلیغ نویسی شده صفحه فروش آن است!
- مشکل بسیاری از فروشندگان اینترنتی آن است که فکر می کنند هرچقدر محصول خود را تعریف و تمجید کنند فروش خوبی خواهد داشت!
- در آموزش تبلیغ نویسی صفحه محصول بصورت موشکافانه و علمی به عوامل ریشه ای خرید و ایجاد انگیزه خرید برای مخاطب می پردازیم.

هر فردی می تواند با استفاده از مهارت هایی که از این دوره بدست می آورد فروش محصولات خود را چند برابر کند، زیرا که با قرار دادن اطلاعات محصول خود در فرمول ارائه شده، صفحه محصول کارآمد و با نرخ تبدیل بالا خواهد داشت. چارچوبی که در اینجا با شما به اشتراک می گذاریم، مبتنی بر اصول جهانی است که متمرکز بر انجام کار خوب و کمک به مردم در تصمیم گیری به نفع خودشان است. مطالب دوره تبلیغ نویسی کاملا کاربردی و عملیاتی است و در پایان دوره فرمولی بدست می آورید که با قرار دادن اطلاعات محصول خود در آن، صفحه محصولی قدرتمند خواهید داشت. همچنین پس از این آموزش درک بسیار عمیق و دقیقی از تبلیغ نویسی و عوامل موثر در خرید خواهید داشت که تسلط شما را در موضوع فروش بسیار بیشتر می‌کند.

آنچه در دوره تبلیغ نویسی صفحه محصول ارائه می شود:

1- بیش از یک ساعت ویدیو آموزشی
2- پی دی اف چک لیست ارزیابی قدرت فروش صفحه محصول
3- پی دی اف پوشه خصوصی فرمول های تبلیغ نویسی مورد استفاده اساتید برجسته تبلیغ نویسی
4- فصل اول کتاب بسیار نفیس «چگونه می توانید نسخه تبلیغی بنویسید که فروش ایجاد کند؟ از ری ادواردز »

در این دوره آموزشی، کریم کنعانی مترجم کتاب «چگونه می توانید نسخه تبلیغی بنویسید که فروش ایجاد کند؟ از ری ادواردز » به تولید کنندگان محصولات آموزشی و مدرسین آموزش می دهد که چگونه درکی عمیق و علمی از تبلیغ نویسی و عوامل تعیین کننده فروش و انگیزه های احساسی و منطقی خرید کسب کنند و فروش محصول خود را افزایش دهند.

مدرس این دوره چه کسی است؟

• کریم کنعانی کارشناس ارشد مدیریت اجرائی MBA
• مترجم کتاب «چگونه می توانید نسخه تبلیغی بنویسید که فروش ایجاد کند؟ از ری ادواردز »
• مترجم کتاب «خودآموز تبلیغ نویسی موفق در یک هفته از رابرت اشتون» که به 18 زبان دنیا ترجمه شده و در 100 کشور دنیا منتشر شده است.
• مدیر وب سایت مهارت اول که با ارائه آموزش های ناب و عملی به کاربران در زمینه تکنیک ها و روش های به روز تبلیغ نویسی کمک می کند.

اطلاعات ارائه شده در این دوره بسیار قدرتمند بوده و این توانایی را به شما می دهد تا به معنای واقعی کلمه در تفکر و عملکرد افراد تاثیر بگذارید. نوشتن نسخه تبلیغ خوب یکی از قدرتمندترین ابزارهای روانشناختی ترغیب است که برای انسان شناخته شده است. امیدورایم متعهد باشید و از این ابزارهای قدرتمند فقط برای منافع نهایی مشتریان استفاده نمایید و هرگز از روش های بیان شده برای کنترل افراد و القای خواسته خود استفاده ننمایید.

با توجه به اینکه تصمیم بر این است که این دوره آموزشی در مقاطع زمانی مختلف بسته به نیاز مخاطبان و شرایط بازار، آپدیت شده و به یک دوره کامل از هر جهت تبدیل شود. لذا نظرات شما مخاطبان و استفاده کنندگان دوره می تواند در آپدیت های بعدی لحاظ شده و تاثیرات سازنده ای داشته باشد.

ما از نتایج دوره که افزایش فروش و جلب رضایت مشتری است مطمئن هستیم. لذا اگر دوره آموزشی ما رضایت شما را برآورده نکرد، بازگشت وجه انجام خواهد شد. و این دوره به رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

 در این دوره آموزشی فرض بر این است که مخاطب، دوره آموزشی و یا محصول آماده فروش دارد و فقط برای ارائه آن به مخاطبان خود نیاز به طراحی صفحه محصولی دارد که زحمت ها و هزینه های مصرف شده برای تهیه محصول را به نتایج مطلوب و لذت بخش تبدیل کند.

اهداف آموزش تبلیغ نویسی صفحه محصول چیست؟

این دوره براساس تجربیات چندساله تهیه شده است لذا یکی از دلایل اصلی طراحی این دوره آموزشی، صرفه جویی در وقت و هزینه شما است.

این دوره آموزشی به شما این قدرت را می دهد که ضمن افزایش همزمان سود، میزان فروش در هر کسب و کاری را افزایش دهید.

کسب مهارت اساسی نوشتن متن صفحه محصول قدتمند

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

اگر تکنیک های فروش را بخوبی بلد هستید و مشکلی در فروش محصولات آموزشی خود ندارید و میزان فروش و رضایت مندی مشتریان خود را کافی می دانید، به شما تبریک می گوییم و شما نیازی به این دوره ندارید ولی اگر تمایل دارید میزان فروش و رضایت مخاطبان خود را افزایش دهید و بتوانید واکنش رضایت مندی از مخاطبان خود بگیرید این دوره مناسب شما است.

در این دوره آموزشی، مدرسین و تولیدکنندگان محصولات آموزشی یاد می گیرند که با استفاده از تکنیک های ارائه شده در دوره، ضمن افزایش فروش، رضایت مخاطبین خود را بدست بیاورند.

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۱ قسمت آموزشی از ۴ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "آموزش تبلیغ نویسی صفحه محصول" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۲

پروفایل
پویا روحی
امتیاز من به این دوره

با تشکر


پروفایل
علی حیدری
امتیاز من به این دوره


بیشتر