logo campain
رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۱ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۱۲ دقیقه
حجم ۳۰.۴۱ مگابایت

فصل ۱ تبدیل گوشی به وبکم و نمایش صفحه گوشی در کامپیوتر

۱

تبدیل گوشی به وبکم

۲

نمایش صفحه موبایل روی کامپیوتر

نمایش صفحه موبایل روی کامپیوتر بدون نرم افزار روی کامپیوتر انتقال فایل های از کامپیوتر به موبایل به صورت wireless دسترسی به root گوشی و ...

توضیحات "تبدیل گوشی به وبکم کامپیوتر" :

در این ویدیو آموزشی کوتاه نحوه تبدیل گوشی به وبکم کامپیوتر و همچنین نحوه نمایش صفحه گوشی و کنترل آن در کامپیوتر را خواهید آموخت.

روش ها و نرم افزارهای مختلفی برای تبدیل گوشی به وبکم کامپیوتر وجود دارد. در این آموزش از برنامه IP Webcam استفاده می کنیم که روی گوشی های اندرویدی با ورژن قدیمی نیز قابل اجرا است. با استفاده از IP Webcam می توان بدون نیاز به دیگر نرم افزارها گوشی خود را به وبکم کامپیوتر تبدیل کنید. از این روش برای تمام سیستم عامل های لینوکس مک و ویندوز می توانید استفاده کنید.

در قسمت دوم آموزش نحوه نمایش صفحه گوشی در کامپیوتر و کنترل آن را به روش ارتباط موبایل با کامپیوتر از طریق وای فای بدون نرم افزار روی دسکتاپ خواهید آموخت.

اهداف تبدیل گوشی به وبکم کامپیوتر چیست؟

آموزش تبدیل گوشی به وبکم کامپیوتر و آموزش نمایش صفحه گوشی در کامپیوتر و کنترل

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

برای کسانی که کامپیوتر آن ها دوربین ندارد یا کم کیفیت است و می خواهند از دوربین موبایل خود استفاده کنند.

برای موبایل های قدیمی که قابلیت فیلم گرفتن از صفحه نمایش برای آن ها وجود ندارد. می توانند صفحه نمایش خود را در کامپیوتر نمایش دهند.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های تبدیل گوشی به وبکم کامپیوتر را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۰)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۰

هنوز بررسی برای این آموزش ثبت نشده است

بیشتر