logo campain

بازاریابی محتوایی

۲۰۹۰۰۰۰ تومـــان
۴۱۸۰۰۰ تومـــان
خریـد با ۸۰% تخفیف ویژه
تنها برای ۱ نفر
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۲۰ درس در ۸ فصل

سطح پیشرفته
مدت زمان ۷۱۷ دقیقه
حجم ۱۸۸۷.۰۲ مگابایت

فصل ۱ دوره بازاریابی محتوایی - فصل اول

۱

معرفی دوره

۲

مقدمات

فصل ۲ دوره بازاریابی محتوایی - انواع محتوا

۱

انواع محتوا - قسمت اول

۲

انواع محتوا - قسمت دوم

۳

انواع محتوا - قسمت سوم

فصل ۳ دوره بازاریابی محتوایی - تولید محتوا

فصل ۴ دوره بازاریابی محتوایی - انتشار محتوا و برند سازی

فصل ۵ دوره بازاریابی محتوایی - بازاریابی آموزش

فصل ۶ دوره بازاریابی محتوایی - بازاریابی آموزش و سیستم سازی

فصل ۷ دوره بازاریابی محتوایی - رسانه های اصلی بازاریابی - کمپین

فصل ۸ دوره بازاریابی محتوایی - جمع بندی

توضیحات "دوره تولید و بازاریابی محتوای فوق حرفه‌ای" :

در دوره تولید و بازاریابی محتوای فوق حرفه ای قصد داریم در 12 ساعت به روش بازاریابی محتوایی، تولید و فروش محتوا بصورت حرفه ای و بیان نکات تجربی بپردازیم.

روش بازاریابی محتوایی دقیقا چگونه است؟

در این دوره دقیقا به همین مورد اشاره خواهیم کرد که ما چطور یک نوشته بنویسیم و آن را تبدیل به انواع محتوا کنیم. دقت کنید که متن، مادر همه انواع محتواست. اگر یک متن خوب بنویسید می تواند به عنوان ابزار بازاریابی برای شما عمل کند. ولی چه چیزی بنویسیم؟ آیا هرچیزی که بنویسیم این بازاریابی محتوا را برای ما انجام می دهد؟ خیر. باید مواردی را بنویسید که سوالات همیشگی مخاطبان شما هستند و مشکلاتی که بارها تجربه رفع آن ها را داشته اید. در این دوره آموزشی کاملا توضیح داده ایم که چه مواردی را باید بنویسید و در کجا منتشر کنید تا افراد بیشتری آن را ببینند.

کسب درآمد از فروش محتوا

بعد از اینکه محتوا را تولید کردیم وارد بحث شیرین فروش محتوا و کسب درآمد از آن می شویم. در این دوره آموزشی توضیح داده ایم که اولین فروش های آموزش خودمان را از طریق پلتفرم هایی انجام می دهیم که واسطه انجام این کار هستند. یعنی آموزش را از شما می گیرند و روی سایت خودشان قرار می دهند و برای آن بازاریابی می کنند و می فروشند و معمولا پنچاه درصد فروش را به شما می دهند. خب همینجا یک اتفاق عالی افتاد، این سایت ها تبلیغاتی می کنند که باعث بیشتر دیده شدن و بیشتر شناخته شدن شما می شود ولی درآمدی هم خواهید داشت. البته تصور نکنید که ما محتواها را فقط از این طریق می فروشیم. در ادامه دوره توضیح داده ایم که باید یک سیستم بازاریابی حرفه ای برای فروش محتوا طراحی و تدوین کنید که بخش های آن را معرفی کرده ایم.

باز هم تکرار می کنیم هدف ما در این دوره آموزشی، اجرای سیستم بازاریابی محتوایی است. درسته که ما درآمد‌های خوبی از همین چند تکنیک ساده که گفتیم خواهیم داشت ولی درآمد اصلی از جای دیگری است. درآمد اصلی زمانی است که یک فرد دوره ما را می بیند و علاقه مند می شود و از ما می خواهد خدمات مشاوره و یا آموزشی بیشتری به ایشان یا شرکت ایشان بدهیم. درآمد این بخش گاهی هزار برابر فروش یک فیلم آموزشی صد هزار تومانی است. این جمله را یک بار دیگر بخوانید لطفا.

چه افرادی در این کار به درآمد عالی می رسند؟

در بخش انتهایی این دوره شرایط لازم برای موفق شدن در این کار را کاملا توضیح داده ایم که اگر به درستی رعایت شوند شما را به یک مربی کسب و کار تبدیل می کند. در اینجا موارد را تیتروار خدمت شما عرض می کنیم.

• استمرار
• سیستم سازی فردی
• رایگان بخشی
• بودن در جو افراد موفق این صنعت
• عدم اتلاف وقت با انجام موارد فنی (مانند کارهای سایت و گرافیک و ادیت و …) و برون سپاری درست این موارد
• بهره برداری حداکثری از یک کار

در این دوره در مورد روش های تولید و فروش محتوا خواهیم گفت. این دوره بسیار جامع و کاربردی است و تجربیات عملی مدرس از تولید و فروش هزاران عدد پکیج آموزشی را شرح می دهیم. همراه دوره هدایای آموزشی ارزشمندی قرار داده ایم که در جلسات بر حسب نیاز خدمت شما معرفی می شود.

این دوره یک ویژگی خاص دارد و آن هم این که اگر موردی برای شما سوال بود می توانید بپرسید و اگر نیاز به توضیحات زیادی در آن موضوع بود یک فیلم آموزشی کامل برای شما ضبط و ارسال خواهد شد. یعنی این دوره یک پشتیبانی کامل و جامع دارد.

پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

آشنایی با مباحث اولیه تولید محتوا

اهداف دوره تولید و بازاریابی محتوای فوق حرفه‌ای چیست؟

- یادگیری روش تولید و فروش محتوا
- شروع کسب درآمد از جلسه ۴ به بعد

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

- مشاورین و مدرسین کسب و کار: اگر در حال حاضر مشاور و مدرس در حوزه های کسب و کاری هستید یعنی مثلا مشاور و مدرس بازاریابی، فروش، حسابداری، منابع انسانی و یا هر موضوع سازمانی دیگری هستید این دوره درآمد شما را حداقل ۴ برابر خواهد کرد.

- کارمندان با تجربه: اگر در یک حوزه تخصصی سال ها تجربه کسب کرده اید الان زمان استفاده از این تجربه است. مثلا اگر سالهاست مدیر مالی هستید الان می توانید یک درآمد دوم داشته باشید از مشاوره و تدریس این موضوع.  

- بازنشستگان سازمانی و شرکتی با تجربه در یک موضوع.

- دانشجویان: اگر دانشجو هستید بخصوص در انواع رشته های مدیریت کسب و کار (بازاریابی، حسابداری، منابع انسانی، مهندسی صنایع و ... ) با اطلاعات این دوره می توانید مستقیما وارد حوزه مشاوره و تدریس شوید و از همان دوره دانشجویی درآمد داشته باشید. این اتفاق برای شرکت کنندگان دوره های قبلی اتفاق افتاده‌ است.

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

با اطمینان دوره آموزشی "دوره تولید و بازاریابی محتوای فوق حرفه‌ای" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۰)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۰

هنوز بررسی برای این آموزش ثبت نشده است

بیشتر