logo campain
رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۳ درس در ۱ فصل

سطح پیشرفته
مدت زمان ۱۰۷ دقیقه
حجم ۲۳۸.۴۹ مگابایت

فصل ۱ آموزش تکنیک های مکالمه و مدیریت استرس

۱

تکنیک های مکالمه - قسمت اول

مشاهده رایگان
۲

تکنیک های مکالمه - قسمت اول

۳

مدیریت استرس - قسمت اول

۴

مدیریت استرس - قسمت دوم

توضیحات "آموزش تکنیک های مکالمه و مدیریت استرس" :

در دوره آموزش پیشرفته تکنیک های مکالمه و مدیریت استرس قصد داریم در 2 ساعت به بررسی 17 تکنیک جادویی برای مکالمه روزمره و کاری و روش های مدیریت استرس بپردازیم.

افراد زیادی هستند که به دلیل عدم آشنایی با روش ها و تکنیک های درست در مکالمات روزمره و کاری موفق نیستند که این عدم توانایی باعث کاهش اعتماد بنفس در آن ها می شود. در این دوره رایگان 17 تکنیک بسیار کاربردی و روش های مدیریت استرس را خواهید آموخت که با تمرین و استفاده از آن ها می توانید در گفتگو های روزمره همه را شگفت زده کنید.

آنچه در دوره آموزش پیشرفته تکنیک های مکالمه و مدیریت استرس بیان می شود.

• تکنیک تشخیص دروغ
• تکنیک درخواست شماره
• تکنیک استخدام شدن
• تکنیک تخفیف گرفتن
• تکنیک درخواست کردن در فضای مجازی
• تکنیک هم مسیر کردن یک جمع با خودمان (برگرفته از ترامپ)
• مدیریت استرس هنگام گفتگو
• جسارت اجرا کردن تکنیک ها
• و ...

اغلب اوقات زمانی که می خواهیم از تکنیک ها در مکالمات خود استفاده کنیم دچار استرس می شویم به همین علت تصمیم گرفتیم همراه آموزش تکنیک های مکالمه، به روش های مدیریت استرس نیز بپردازیم.

اهداف آموزش تکنیک های مکالمه و مدیریت استرس چیست؟

آموزش 17 تکنیک بسیار کاربردی و روش های مدیریت استرس در گفتگو های روزمره 

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

تمام افرادی که فکر می کنند در مکالمات خود ضعیف عمل می کنند و نیاز به تقویت مکالمات خود دارند.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های آموزش تکنیک های مکالمه و مدیریت استرس را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۴)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۵

پروفایل
ایمان خ.ج
امتیاز من به این دوره
IMI

خوب بود


پروفایل
Hosein Tvk
امتیاز من به این دوره
کمیت و کیفیت

هم خلاصه هم مختصر و مفید و هم کارآ بدلیل آگاهی بخشیدن آنچه که نمیدانستم بالاخص در مورد استرس و مدیریت آن درس چهارم اگر اشتباه نکنم بسیار ممنونم از مدرس بابت انتقال اطلاعات واشتراک رایگانش با بنده و هم هوشیاری در انتخاب میهمان صاحب کلام و علم رشته ی خویش و همچنین از میهمان محترم این دوره باز هم تشکر امیدوارم لایق بوده و این مطالب را که یکبار دیگر مجددا گوش خواهم داد به جافظه بلند مدت خویش بسپارم تا برای همیشه آنها را نه در هارد مک بوک خود که در حافظه ذهن خویش جهت ارجاع همه زمانه داشته باشم درخواست: لطفا دوره ای در رابطه با مفاهیمی چگونگی کارکرد ضمیر ناخداگاه و اهمیت بسزای آن در سهولت انجام امور زندگی بدلیل ایجاد رفتار و انجام کارهای فرد بصورت اتوماتیک در سایت لیموناد قرار داده و بگنه ای بنده را نیز مطلع سازی نمایید تا استفاده نمایم که نه به روش ایمیل بدلیل هج.م ایمیل های تبلیغاتی و امکان از دید پنهان ماندن آن که از روش پیامک که نسبت به ایمیل هنوز ارجحیت بیشتری دارد استفاده نمایید. شماره موبایل بنده: ۰۹۱۳۱۹۸۵۸۹۰ باز هم دست مریزاد و با امید سلامتی و آرامش و پیروزی روزافزون برای همگان بالاخص خیرخواهانی چون شما مدرسین که از ۷ سالگی یعنی کلاس اول ابتدایی این شما بودید که ما را تا بدینجا تغذیه اطلاعاتی نمودید. سرزنده و پاینده باشید با امید به روزهای بهتر حسین توکلی از کرمان ۰۹۱۳۱۹۸۸۹۰ ایمیل: hosseinbanktavakoli@gmail.com


پروفایل
محمد آقازاده
امتیاز من به این دوره


پروفایل
محمد سجادی
امتیاز من به این دوره


پروفایل
علی فرخنده
امتیاز من به این دوره


بیشتر