logo campain

توضیحات "مقایسه تحلیل تکنیکال با بنیادی" :

در ویدیو مقایسه تحلیل تکنیکال با بنیادی قصد داریم بصورت مفهومی و ساده به بررسی دانش تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی بپردازیم.

در بازارهای مالی به صورت کلی 2 نوع روش برای تحلیل کردن وجود دارد:1-تحلیل تکنیکال  2-تحلیل بنیادی.

تحلیل تکنیکال، دانش بررسی نمودار های قیمت می باشد. در واقع تحلیلگران تکنیکال به بررسی نوسانات قیمت می پردازند تا متوجه شوند که قیمت به احتمال زیاد به کدام سمت حرکت می کند تا در آن جهت معاملات خود را انجام دهند. یک تحلیلگر تکنیکال برای بررسی یک نمودار به گذشته ی آن نگاه می کند و بر اساس الگو های تکرار شونده که در بازار وجود دارد پیش بینی خود از سهام مورد نظر را بیان می کنند. این دانش در بازارهایی که بر عرضه و تقاضا استوار هستند بسیار عالی عمل می کند. (سهام/دلار/سکه و...) 

سه اصلی که تکنیالیست ها به آن اعتقاد دارند: 

1. هر آن چیزی که تکنیکالیست به آن نیاز دارد در نمودار قیمتی وجود دارد.  
2. قیمت ها طبق روند مشخصی حرکت می کنند. 
3. تاریخ تکرار می شود. (بازار الگو هایی که در گذشته داشته را در آینده تکرار می کند)

تحلیل بنیادی (فاندامنتال)، دانش بررسی ارزش ذاتی یک دارایی و بررسی عواملی است که ممکن است در آینده روی ارزش آن اثرگذار باشند. هدف نهایی تحلیلگران بنیادی فهمیدن این نکته است که آیا سهامی که بررسی روی آن انجام می شود ارزش سرمایه گذاری را دارد یا خیر. تحلیلگران بنیادی بر اساس صورت ها مالی، محاسبه ارزش ذاتی و گزارشاتی که از سمت شرکت فرستاده می شود آن شرکت را ارزیابی می کنند و هیچ توجهی به نمودار قیمتی و عرضه و تقاضا سهم ندارند. 

در این ویدیو آموزشی مزیت هر کدام از این سبک ها بر دیگری را بررسی خواهیم کرد و ویژگی تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال را بیان می کنیم تا شما بتوانید به این نتیجه برسید که کدام سبک تحلیل مناسب شما می باشد. 

"مقایسه تحلیل تکنیکال با بنیادی" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید