logo campain

دوره پرورش تفکر خلاق ویژه کودکان و نوجوانان 12 تا 17 سال

۴۰۰۰۰۰ تومـــان
۲۴۰۰۰۰ تومـــان
فروش ویژه با ۴۰% تخفیف
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۷ درس در ۱ فصل

سطح مقدماتی
مدت زمان ۱۷۹ دقیقه
حجم ۲۳۱۰.۷۶ مگابایت

فصل ۱ دوره پرورش تفکر خلاق ویژه کودکان و نوجوانان

۱

خلاصه دوره

مشاهده رایگان
۲

جلسه اول

۳

جلسه دوم

۴

جلسه سوم

۵

جلسه چهارم

۶

جلسه پنجم

۷

جلسه ششم

۸

جلسه هفتم

توضیحات "دوره پرورش تفکر خلاق ویژه کودکان و نوجوانان 12 تا 17 سال" :

تفکر خلاق یعنی دعوت کردن مخاطب برای تفکر، همان چیزی که ما قصد داریم در دوره پرورش تفکر خلاق ویژه کودکان و نوجوانان 12 تا 17 سال به آن بپردازیم.

تفکر خلاق، یکی از مهارت های مهم در زندگی محسوب می‌ شود. این مهارت افراد را قادر می سازد با مسائل مختلف روبرو شده و به دنبال راه حل های نو و خلاقانه بگردند. این مهارت می تواند در حل مسائل، توسعه ایده ها، نوآوری، و حتی در زندگی روزمره تاثیرگذار باشد.

تفکر خلاق یعنی تشویق مخاطبان به تفکر کردن در جهت رسیدن به دیدگاه درست در مورد تمام جنبه های زندگی. تا مخاطب بتواند در مورد مسائل مختلف و چالش ها در درجه اول دید درستی پیدا کند و در مرحله بعد بتواند راه حل های سریع تر آسان تر و پربازده تری بیابد. در نهایت تمام این روند به مخاطبان کمک می کند تا بتوانند تصمیمات بهتری بگیرند و نتایج بهتری را برای خود رقم بزنند.

دوره پرورش تفکر خلاق به صورت تخصصی برای گروه سنی کودکان و نوجوانان 12 تا 17 تهیه شده است. در دوره تفکر خلاق، سعی داریم مخاطبان را وادار به تفکر نماییم تا بتوانند راه حل های ساده تر، کارآمدتری را پیدا کنند. یعنی دیدگاه درستی نسبت به مسائل مختلف پیدا کنند. هدف از تولید این محصول برداشتن حصار های ذهنی مخاطبان و دادن دیدگاهی وسیع تر و عمیق تر است. همچنین این محصول با استفاده از آموزش غیر مستقیم به پرورش ذهن مخاطبان می پردازد و ناخودآگاه آن ها را درگیر می کند. ما دوره پرورش تفکر خلاق را برای مخاطبان ذائقه سازی کرده تا آن ها با بیشترین جذابیت آموزش ببینند و لذت ببرند.

آنچه در دوره پرورش تفکر خلاق ویژه کودکان و نوجوانان خواهید آموخت:

• دیدگاه های مختلف در تفکر خلاقت
• چطور نگاه خلاقانه به رویدادهای داشته باشیم؟
• بشر چطور از حیوانات برای ساخت وسایل جدید الهام گرفته است؟
• چطور با خلاقیت محدودیت های را کنار بزنیم؟
• چطور با استفاده از خلاقیت، صرفه جویی کنیم؟
• چطور با استفاده از خلاقیت زیبایی خلق کنیم؟
• خلاقیت در طول زمان و تکامل آن

در دوره پرورش مهارت تفکر خلاق سوران که ویژه کودکان و نوجوانان است راهکارهایی که برای پرورش مهارت تفکر خلاق وجود دارد را بررسی می کنیم. یعنی در 7 جلسه تخصصی، در هر جلسه رابطه بین تفکر خلاق و 7 موضوع مختلف مورد بررسی قرار می گیرد. برای گرفتن نتیجه بهتر، در ابتدا ویدیو و ویس هر جلسه را مشاهده کرده و پس از انجام تمرینات، ویدیو جلسه بعدی را مشاهده کنید.

اهداف دوره پرورش تفکر خلاق ویژه کودکان و نوجوانان 12 تا 17 سال چیست؟

دوره پرورش تفکر خلاق برای کودکان و نوجوانان به منظور تقویت و توسعه استعدادهای خلاقیت و ابتکار در آنان طراحی شده است. این دوره به کمک فعالیت‌ های مسئله محور و خلاقانه، به دانش آموزان کمک می کند تا مهارت های فکری خود را بهبود بخشند. همچنین به کودکان کمک می کند تا با چالش ها مواجه شوند، ایده های جدید بیافرینند، به مسائل از زوایای مختلف نگاه کنند و نحوه حل مسائل را با تفکر خود بیاموزند. از اهداف این دوره‌ می توان به تقویت خلاقیت، افزایش اعتماد به نفس، تقویت تفکر منطقی و تحلیلی اشاره کرد.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

 ویژه گروه سنی دوازده تا هفده سال

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۱ قسمت آموزشی از ۷ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "دوره پرورش تفکر خلاق ویژه کودکان و نوجوانان 12 تا 17 سال" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۰)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۰

هنوز بررسی برای این آموزش ثبت نشده است

بیشتر