logo campain
۵۵۰۰۰ تومـــان
۴۹۵۰۰ تومـــان
فروش ویژه با ۱۰% تخفیف
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۶ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۷۰ دقیقه
حجم ۱۸۲.۳۷ مگابایت

فصل ۱ تکنیک های مدیریت و رهبری در قرن 21

۱

قسمت اول

مشاهده رایگان
۲

قسمت دوم

مشاهده رایگان
۳

قسمت سوم

۴

قسمت چهارم

۵

قسمت پنجم

۶

قسمت ششم

توضیحات "سمینار تکنیک های رهبری در قرن 21 - دارن هاردی" :

سمینار تکنیک های رهبری در قرن 21 اثر سخنران انگیزشی دارن هاردی است. او در این سمینار آموزشی آنچه را که رهبران و مدیران قرن 21 باید بدانند را شرح داده است.

تکنیک های رهبری در قرن ۲۱ چیست ؟

در قرن بیست‌ویکم ضعف در توانایی فردی شما در رهبری، محدودکننده‌ی اصلی در مسیر دستیابی به موفقیتهای شماست. رهبری در قرن بیست‌ویکم، درواقع مهارت متفاوتی شده است این مهارت را  یاد بگیرید تا سریعتر از حد ممکن اوج بگیرید.

مهم نیست چقدر قوی یا باهوش هستید ؛ اگه تغییر نکنید و مهارت رهبری را کسب نکنید؛ آینده‌ای در انتظارتان نیست.

تمام شرکتهای بزرگ و قدیمی در حال فروپاشی هستند و میلیون‌ها نفر از پرسنلشان اخراج میشوند ولی کارآفرینها و افرادی که صاحب‌کار خودشان هستند این را تاجی بر سر پادشاه جدید می دانند.

در طول تاریخ، هیچ وقت مثل امروز فرصت رشد و رسیدن به اوج جامعه‌ی اقتصادی مهیا نبوده است.

در قرن بیست ویکم  «سرمایه انسانی» اهمیت داره و دارایی اصلی یه کسب‌وکار یا تشکیلات می باشد.

مردم با حداکثر سرعتشان پیشرفت نمی کنند و  با حداکثر توانشان کار نمیکنند. از نهایت توانشان استفاده نمیکننددرعوض با سرعت رهبرشان حرکت میکنن. اگر میخواهید پویایی کل شرکت یا تشکیلاتتان، مثل تولید، نگرش، و توانایی را تغییر بدهید، تنها راهش این است که یه رهبر سریع باشید.

سمینار تصویری « تکنیک های رهبری در قرن  ۲۱» اثر سخنران انگیزشی معروف «دارن هاردی» است. او در این سمینار آنچه را که رهبران و مدیران قرن حاضر باید بدانند را شرح داده است.

مهم‌ترین عامل پیشرفت در قرن 21 فراگیری رهبری صحیح است. در حال حاضر اگر شما رهبری سریع، قدرتمند و کاردان باشید نیروهایی که برای شما کار می‌کنند نیز همراه با شما رشد کرده و سرعت عمل می‌یابند. بسیاری از شرکت‌ها و مؤسسات قدیمی به علت ضعف در رهبری و مدیریتشان در آستانه فروپاشی هستند چراکه خود را بادانش روز هماهنگ نکرده‌اند و درست از نیروی انسانی‌شان بهره نمی‌برند.

رهبران در قرن حاضر باید بیشتر از هر زمان دیگری راه و روش مدیریت را بدانند. قرن حاضر قرن رقابت‌هاست و یک مدیر کاردان باید بتواند در شرایط مختلف تصمیم درستی برای مجموعه‌اش بگیرد و ناخدای خوبی باشد. رضایت کارمندان و مشتریان یک مجموعه باید در اولویت کار یک رهبر موفق قرار گیرد. هرچه درصد رضایت آن‌ها بالاتر رود مجموعه پیشرفت بیشتری خواهد داشت. چراکه یک رهبر موفق در قرن 21 می‌داند که سرمایه اصلی او همین نیروی انسانی او است. امروزه دیگر روش‌های قدیمی پاسخگو نیست، یک رهبر باید بتواند کارمندان را راضی نگه دارد و آن‌ها را برای یک هدف مشترک هماهنگ نگه دارد و کیفیت تولیدات خود را بالابرده و مدیر فروش‌های لایقی را استخدام کند تا بتواند مشتریانش را راضی کند.

درباره دارن هاردی:

دارن هاردی سخنران و نویسنده تأثیرگذار آمریکایی است.  او به مدت ۱۰ سال ناشر مجله پرفروش موفقیت بود. سخنرانی‌ها و کتاب‌های او تأثیرات زیادی بر روی افراد در سراسر جهان گذاشته است. او از سن ۱۸ سالگی وارد تجارت شد و به‌سرعت پله‌های ترقی را طی کرد. 

یکی از معروف‌ترین کتاب‌های او اثر مرکب است. از مابقی تألیفات او می‌توان به امسال تکرار نخواهد شد، رهبری در قرن ۲۱، ترن هوایی کارآفرینی، استثنا باشید، سال خردمندی، دستیابی به اهداف، رهاسازی قدرت درونی، راه‌هایی برای یک زندگی موفق، بهره‌وری دیوانه‌وار، پایانی بزرگ، پیغامی سری برای موفق شدن و… اشاره داشت.

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۲ قسمت آموزشی از ۶ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "سمینار تکنیک های رهبری در قرن 21 - دارن هاردی" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۳

پروفایل
کاربر سایت
امتیاز من به این دوره


پروفایل
Bhrooz - Bhrooz
امتیاز من به این دوره

با تشکر


پروفایل
Hamid
امتیاز من به این دوره


بیشتر