logo campain

یاد دادن زبان انگلیسی بطور کامل در 4 ماه

رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۱۸ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۱۶۵ دقیقه
حجم ۷۲۲.۹۳ مگابایت

فصل ۱ آموزش حرفه ایی گرامر و مکالمه انگلیسی

۱

آموزش فاعل ها با افعال کمکی آن ها

مشاهده رایگان

فاعل ها در زبان انگلیسی مفرد و جمع می باشند . هرکدام از اینها با افعال کمکی خاصی می آیند. که به شما توضیحات لازم را در این ویدیو میدهم.با پکیج ها و محتواهای آموزشی خاص انگلیش میتوانید از صفر تا صد پله پله آموزش ببینید وبا من همراه باشید.(آموزش پیشرفته گرامر ومکالمه انگلیسی)

۲

آموزش صفات ملکی در انگلیسی

آزمون این بخش در یک فایل PDF برای شما قرار داده شده. بهراه فایل تصویری ویدیویی ازمون این بخش را هم دانلود کنید. صفات ملکی همواره با اسم می آید. در اینجا به این آموزش به شکلی کامل و جامع پرداخته اییم. توجه: یادتان باشد فعلی که ing میگیرد اسم است. بنابراین بعداز صفات ملکی اگر فعل بیایید باید به شکل Ing دار بیاید.

۳

ضمایر ملکی در زبان انگلیسی

برای آنکه در مکالمات دچار مشکل نشوید باید قبل از اینکهاموزش های حرفه ایی را بیاموزید ابتدا نیازهای آن هارا آموزش ببینید. این نیاز ها شامل : لحن افعال to be در حالت های پرسشی و خبری - مثبت و منفی هستند سپس صفات ملکی و ضمایر ملکی. و یسری فاعل ها و افعال کمکی ونکات ریز. این ها ستون آموزش های پیشرفته اند. بنابراین حتما به شکلی کامل این بخش هایی که در اختیار شما است را آموزش ببینید. (آموزش گرامر انگلیسی)

۴

طریقه پرسشی کردن در زبان انگلیسی توسط افعال کمکی do-does-did-will

مشاهده رایگان

توجه: آزمون این بخش را در کنار این فایل در یک فایل PDF قرار داده ام. درواقع این ازمون ها یا همان تمرینات بسیار کمک کننده در آموزش های شما هستند. یکی از اشتباهاتی که زبان آموزان انجام می دهند در آموزش زبان انگلیسی به دنبال حفظ لغات و جملات مختلف میروند. اشتباه است!! شما باید اول فکر کنید که مکالمه با چه چیزی شروع می شود؟؟؟ پاسخ آن مشخص است با یک پرسش! اگر هوشمندانه فکرکنید اولین چیزی را که باید بیاموزید حالت های پرسشی در زبان انگلیسی است. در این ویدیو به صورت کاملا مفهومی و واضح برای شما توضیحات لازم را داده ام. do نشان دهنده زمان حال است does شنان دهنده زمان حال برای فاعل های سوم شخص Did نشانگر زمان گذشته است will نشان گر زمان آینده است (آموزش گرامر انگلیسی)

۵

آموزش ساختارهای پرسشی با کلمات پرسشی (پایه تا پیشرفته)

توجه:این بخش آزمون ندارد. از آنجایی که بخش ها در روش آموزشی من به یکدیگر پیوسته هستند و دراینجا یک دوره حرفه ایی را برای شما تعریف کرده ام ازمون این بخش را قرار نداده ام چون ازمون بخش کلمات پرسشی بسیار پربار در حدود 100 جمله است (100 تست) بنابراین ازانجایی که دراینجا فقط یک حالت از 15 حالت را شما آموزشمیبینید نمیتوانستم ازمونی را قرار دهم اما اما اما اموزشی که شما دراینجا میبینید فوق العاده کاربردی است.چرا که ستون تمام جملات پرسشی این ساختار کلمات پرسشی است. توجه:2: زمانی میتوانید درکالمات با کلمات پرسشی براحتی جمله سازی کنکید و در سطح حرفه ایی مکالمه کنید و بنویسشید که تمام مکمل های ساختارهای کلمات پرسشی را هم آموزش ببینید.مانند زمان ها -سببیها - مدالها - وصفی ها- نقل قول ها - مجهولات و.... حالت های پرسشی باکلمات پرسشی و15 کلمه پرسشی مهم داستانهای طولانی دارد که در اینجا نمیگنجد. من ساختار کلی این بخش را به شما آموز میدهم و با چند کلمه پرسشی آموزش پیشرفته وحرفه ایی مکالمه و جمله سازی در زمانهای اصلی متفاوت را توضیح میدهم. توجه: یادتان باشد پرسشی ها با ساختار کلمات پرسشی نیاز هر سطحی هست چه عمومی چه تخصصی آیلتسی. این ها ستون های آموزشی شما هستند. (آموزش گرامر انگلیسی)

۶

تمرین برای حالت های پرسشی با کلمات پرسشی

یکی از روش هایی که من برای زبان آموزانم پیاده سازی میکنم تمرین بعداز هر بخش آموزشی است. بعداز آن تمرین در آزمونی که متناسب با هر بخش است شرکت میکنند. یا جملات بهم ریخته متن ها را مرتب میکنند. یا جملات را از فارسی به انگلیسی برمیگردانند و یا از انگلیسی به فارسی .درواقع در این نوع تمرینات سعی کرده ام که تمام مهارت های یک فرد قوی شود. (آموزش گرامر انگلیسی)

۷

آموزش نکاتریز در مکالمات با kind of & type of

این دو یعنی : kind of و type of از مهمترین نکات ریز و کاربردیترین ها هستند. آزمون این بخش را در یک فایل PDF قرار داده ام. این مطالب اموزشی را برای دوستان خودارسال کنید و ان ها را هم در این روزها با همراهی آموزشی کمک کنید.(آموزش مکالمه انگلیسی)

۸

going to ( آموزش زمان آینده نزدیک در زبان انگلیسی )

توجه:آزمون این بخش را در فایل پی دی اف قرار داده ام آن را دانلود کنید توجه 2 : اینتمرینات یا ازمون ها را زمانی به سراغش بروید که این بخش را آموزش دیده اید وگرنه برای شما بسیار زننده خواهد بود. هرچیزی را باید به روش اصولی جلو برد. توجه 3: روش حل ازمون ها:ابتدا جملات فارسی را خودتان بدون نگاه کردن به پاسخ آن ها حل کنید و به انگلیسی برگردانید و سپس با جواب ها چک کنید. درصورت لزوم و نیاز میتوانید با شماره زیر در تلگرام یا واتس اپ با من درارتباط باشید و سوالات یا مباحثی که در این دوره متوجه نشده اید را از من بپرسید. 09113783038 زمان آینده نزدیک که با ساختار GOING TO همواره معرفی می شود. از زمانهای مهم و ساختارهای پرکاربرد است. در مکالمات و مخصوصا متن هایی که می نویسید مانند نوشتار آیلتس ساختار مهمی نیز می باشد.این ساختار 5 مفهوم متفاوت دارد که همه انها با going to بیان می شوند. نکته مهم در مورد ساختارهای گرامری مفهومی بودن آنها نیز می باشد.اگر مفاهیم را آموزش ببینید با اطمینان به شما قول میدهم که در مکالمه و نوشتار هیچ مشکلی نخواهید داشت. در ترجمه هم اگر کمی متن های متفاوت بخوانید و بتوانید چشم خود را به کلمات انگلیسی عادت دهید مشکل ترجمه شم حل خواهد شد.(آموزش مکالمه انگلیسی)

۹

آموزش زمان حال کامل بخش اول

زمان حال کامل مهمترین ساختار زمان ها در زبان انگلیسی است. پرکاربردترین زمان در انگلیسی است. در صدر جدول مهمترین ها می باشد چرا که بیش از 7 معنا و مفهوم متفاوت در مکالمات دارد. حالت های مثبت و منفی- پرسشی و با کلمات پرسشی . حال کما یک پیش نیاز مهم برای مکالمات حرفه ایی و مباحث نوشتاری مانند آیلتس است.ساختار آن هست: have / has + p.p درواقع p.p شکل سوم فعل است.در این ویدیو بیشتر بیاموزید (آموزش مکالمه انگلیسی)

۱۰

آموزش زمان حال کامل بخش دوم

ساختار حال کامل مفاهیم متفاوتی دارد . به شما توضیحات اساسی را داده ام. در اینجا حال کامل را با لحن منفی به شما آموزش میدهم که لحن منفی آن مفهوم توقع و انتظار در انجام کاری را می رساند. یک لحن دیگر دارد : یعنی زمانی که بخواهیم به زمان انجام کاری که هنوز تمام نشده اشاره کنیم از حال کامل استفاده میکنیم. مثلا اینهفتههنوز تمام نشده و دوروز دیگر مانده و میخواهم بگویم این هفته سخت کار کرده ام. i have worked hard this week همانطور که میبینید حال کامل بسیار پربار است که دوره اموزشی چند مطلب و لحن از حال کامل را به شما آموزش داده امو امیدوارم لحظات خوبی را بگذرانید. (آموزش مکالمه انگلیسی)

۱۱

present perfect tense part 3

زمان حال کمل در بخش سوم به اصطلاح میگویم گذشته تازه. من سخن کوتاه میکنم تا شما در ویدیوها آموزش ها را با تمرکز بیشتری پیگیری کنید. (آموزش مکالمه انگلیسی)

۱۲

مجهولات در زبان انگلیسی

ساختار مجهولات بسیار مهم در زبان انگلیسی است.درواقع مادر طول روز بیشتر در مکالمه ها مجهول صحبت میکنیم تا معلوم. مثلا میگوییم: دربسته شد. اتاق ها تمیز شدند. نامه ها ارسال می شوند- با اشکان صحبت خواهد شد. او دیده شد. اگر ببینید و توجه کنید در این جمله هایی که گفتم فاعل وجود ندارد وو کننده کار معلوم نیست.مثلا معلوم نیست که چه کسی در را بست. یا معلوم نیست که چه کسی با اشکان صحبت کرده یا..... مبحث مجهولات در نوشتار ایلتس تسک 2 در مقدمه ی آن بسیار نمره آور است. یعنی اگر درمقدمه نوشتار ایلتس از مجهول به خصوص مجهول حال کامل استفاده کنید نمره بسیار خوبی را میتوانید دراین بخش مقدمه بدست آورید. خلاصه کلام: گرامرها به هم پیوسته اند. این مطالب را برای دوستان خود ارسال کنید و آنهارا با ما همراه کنید.همرااهی شما و معرفی ما به دیگران دلگرمی است.دوست دار شما: اشکان حامدیان.(آموزش مکالمه انگلیسی)

۱۳

active and passive (معلوم و مجهول بخش 2)

این بخش بدون ازمون است. در ساختارهای مجهولات کننده کار مشخص نیست.یعنی درحالت کلی اختیاری است که مشخص کنیم با نه(بجز یک حالت استثنا) . در اینجا به شما آموزش میدهم که چگونه یک جمله مجهول می ماند و لحنش تاکیدی می باشد اما کننده کار را می توانیم مشخص کنیم. (آموزش گرامر و مکالمه انگلیسی با پکیج های خاص انگلیش)

۱۴

کاربردیترین افعال Modal در گذشته

آموزش کامل ساختار مدال ها در گذشته بهمراه آموزش کامل ساختار should + have + p.p افعال مدال در زبان انگلیسی بخش مورد علاقه خودم می باشد. چرا که این افعال در طول روز بارها و بارها در مکالمات ما تکرار می شوند و به ما کمک میکنند تا لحن های متفاوتی را برسانیم. نکته ایی که مهم است در باره ساختار modal verbs می باشد! خیلی ها گذشته و زمان حال این افعال را اشتباهی می گیرند.مثلا خیلی تفاوت معنایی تونستم با میتونستم در زبان انگلیسی رو نمیدونند. یا خیلی مفهوم باید ها رو نمیدونن. در بخش افعال مدال در انگلیسی ما 7 باید مهم داریم که با 7 فعل متفاوت بیان می شوند. در ظاهر باید معنا میدهند اما در باطن لحن دیگری دارند.این افعال عبارتند از : should - had better - have to - has to - need to - have got to - gotta - must - ought to - can اینها مهمترین افعال مدال هستند.در اینجا فقط میخواستم که حالت کلی این افعال را به نمایش در آورم تا به اهمیت انها پی ببرید. توجه: اگر قصد شرکت در ازمون های بین المللی متفاوتی را مانند IELTS و TOEFL دارید لازم است که بخش افعال مدال را حتما حتما حتما در تمام حالت ها بیاموزید! معرفی این مطالب آموزشی به دوستان خود کمتر از دو دقیقه زمان میبرد. بنابراین با ارسال لینک این مطلب ما را همراهی کنید.دوست دار شما: اشکان حامدیان ( آموزش گرامر و مکالمه انگلیسی)

۱۵

آموزش شرطی ها در انگلیسی

مشاهده رایگان

در اینجا یک نگاه گذرا و جامع درمورد شرطی ها برای شما داشته ام تا شما بتوانید لحن شرطی ها در حالت کلی را به درستای آموزش ببینید. معرفی این مطالب آموزشی به دوستان خود کمتر از دو دقیقه زمان میبرد. بنابراین با ارسال لینک این مطلب ما را همراهی کنید.دوست دار شما: اشکان حامدیان be special with special and learn special با خاص خاص باش و خاص آموزش ببین

۱۶

مشاوره آموزشی ویژه آیلتسی ها (Writing in IELTS)

پیشنهاد میکنم حتما حتما حتما این ویدیو مشاوره آیلتسی را که 12 دقیقه است با صبوری تا انتها ببینید! یک مشاوره آموزشی جامع و دقیق برای آیلتسی ها به ویژه برای قسمت رایتینگ آیلتس. اگر قصد ورود به دنیای آموزش های آیلتس به ویژه نوشتار آن را دارید لازم است که اطلاعات درستی و دید درستی راداشته باشید. بنابراین باصبوری این 12 دقیقه را تا انتها ببینید.

۱۷

مشاوره جامع آموزش زبان انگلیسی

پیشنهاد میکنم حتما این 6 قیقه مشاوره را با صبوری تا انتها ببینید! چرا سال های سال زبانمیخونید-کلاس میرید- کتاب های متفاوت میخرید و میخونید و هزینه های بسیاری می کنید اما موفق نمیشوید یا نتیجه مناسب را دریافت نمیکنید؟ یا بازهم به دنبال آموزش های بیشتر می باشید؟؟؟ 2. چگونه و با چه روشی موفق به یادگیری مکالمه زبان انگلیسی شوید؟ پیشنهاد میکنم حتما این 6 دقیقه را با صبوری تا انتها ببینید!

۱۸

توضیحات تکمیلی جهت آموزش های پیشرفته

در این ویدیو با توضیحات تکمیلی جهت سرفصل های آموزشی پیشرفته زبان انگلیسی آشنا می شوید در انتهای آموزش ها لازم دانستم تا در چند دقیقه برای شما توضیحات تکمیلی این آموزشها را به شما علاقمندان بدهم. مانا و پیروز باشید.

توضیحات "آموزش گرامر انگلیسی از پایه تا پیشرفته رایگان" :

در آموزش گرامر انگلیسی از پایه تا پیشرفته رایگان به سه هدف: بهبود جمله سازی، بهبود writing IELTS و تقویت ترجمه دست پیدا می کنیم. (همراه مشاوره گرامر آیلتس)

در این ویدیوها ساختارهای گرامری بسیاری برای شما آموزش داده شده است. 4 قسمت اول ویژه سطح مبتدی است که هیچ آشنایی ندارند. از قسمت 4 و به بعد از آن ویژه تمام سطح ها می باشد!

شاید بپرسید مگر می شود؟ یعنی دیگر سطح بندی در کار نیست؟ خیر! از نظر بنده یک سطح بیشتر وجود ندارد و آن سطح اصولی است. هرگاه بتوانید از اصول هر بخش آموزشی را از صفر تا صد آن مبحث آموزش ببینید می توانید حرفه ایی شوید در غیر این صورت باشید همچنان به دنبال بازی با اسم ها و سطح بندی باشید.

18 فصل آموزشی در بخش گرامر انگلیسی را در این پکیج آموزشی به مدت 2 ساعت و 40 دقیقه شما آموزش میبینید که شامل سرفصل های زیر می شود : 

1. فاعل ها و افعال کمکی آن ها (سطح صفر ویژه افراد مبتدی)

2. آموزش صفات ملکی در انگلیسی (ویژه تمامی سطح ها) (این بخش دارای تمرین یا آزمون است که به شکل فایل PDF است )

3. آموزش ضمایر ملکی در انگلیسی

4. حالت های پرسشی توسط ویتامین دی ها در زمان های مختلف : Do - Does - Did - Will(این بخش دارای آزمون است که به شکل فایل PDF است )

5. تمرین بخش پرسشی ها در زمان های مختلف و آموزش نکات ریز در بخش ویتامین دی ها

6. حالت های پرسسشی شماره 3 : شکل حرفه ایی پرسشی ها با کلمات پرسشی (درسطح عمومی تا حرفه ایی آیلتس)

7. آموزش kind of  و type of که بسیار نکته ایی و ریز در مکالمات هستند و در دسته آموزش های پرسشی ها هستند چراکه در یک حالت دیگر در کلمات پرسشی شرکت می کنند.

8. زمان آینده نزدیک و ساختا going to در مکالمات (ویژه گرامرهای آیلتسی)(این بخش دارای آزمون است که به شکل فایل PDF است )

9. آموزش کاربردی زمان حال کامل در مکالمه انگلیسی : present perfect  ( این زمان بیش از 7 مفهوم مختلف دارد که کاربردهای زیادی درمکالمه: آیلتس و بخش های مختلف دارد)(این بخش دارای آزمون است که به شکل فایل PDF است )

10 لحن دیگری از ساختار حال کامل :(PRESENT PERFECT)( HAVE / HAS +P.P ) در شکل منفی 

11. آموزش کامل مفهوم و معنای مجهولات در مکالمات انگلیسی و مجهول حال ساده. (این بخش دارای آزمون است که به شکل فایل PDF است )

12. ادامه مفهوم زمان حال کامل با لحن گذشته تازه

13. ساختار مجهولات بهمراه نکات تکمیلی و تمرینات آموزشی.

14.آموزش کامل ساختار افعال مدال در زمان گذشته با Should have + p.p ( یک آموزش ناب و بینظیر و فوق العاده کاربردی)(این بخش دارای آزمون است که به شکل فایل PDF است) 

15 آموزش کلی از لحن شرطی ها

16. مشاوره شماره یک (درمورد آموزش جام زبان انگلیسی است که چرا سال ها زبان میخوانیم اما موفق نمی شویم و چگونه و با چه روشی موفق شویم>)

17. مشاوره ویژه آیلتسی ها

18. آموزش ها و توضیحات تکمیلی برای آموزش های حرفه ایی تر و سرفصل های مهم آموزشی

جمع بندی: در پایان امیدوارم توانسته باشم با این دوره به شما عزیزان و علاقمندان به زبان انگلیسی کمکی کرده باشم.. همیشه امیدوار و با انگیزه باشید و سعی کنید از لحظه هاتون بهره های خوبی ببرین تا در اینده نتیجه ی زحمت های خودتونو ببینید. لطفا این دوره آموزشی رو به دوستان خود معرفی کنید مطمئن باشید معرفی این دوره به دوستاتون کمتر از 2 دقیقه زمان می بره. این دوره را معرفی کنید تا آن ها را هم در این مسیر آموزشی همراهی کرده باشید. همراهی و حمایت شما دلگرمی ما می باشد. دوست دار شما اشکان حامدیان (مدرس و مولف کتاب و پکیج های تصویری خاص انگلیش)

پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

ندارد چرا که خودم در اینجا آموزش های سطح صفر (پایه ) را برای علاقمندان قرار داده ام.3 قسمت اول پیش نیازهای آموزشی می باشند.

اهداف آموزش گرامر انگلیسی از پایه تا پیشرفته رایگان چیست؟

هدف من از انتشار این دوره آشنایی جامع و حرفه ایی زبان آموزان با گرامرهای کاربردی در زبان انگلیسی می باشد که این ماننده رودخانه ایی است که جریان یافته و حیات خود را از باران های بسیار زیاد دریافت کرده است.بنابراین منظور من این است برای اینکه شما به مهارت های مکالمه - ترجمه - شنیداری و نوشتاری یا بخش های دیگر دست پیدا کنید نیاز دارید که رودخانه خود را پربار کنید. یعنی گرامرهای اصولی زبان انگلیسی را بیاموزید.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

برای تمامی سطوح و افراد مختلف مناسب است و پیشنهاد من این است در هر سطح و سنی که هستید این آموزشها را از ابتدا با صبوری ببینید تا به نتیجه ایی بزرگ در انتهای این دوره برسید که این نتیجه باعث می شود دید شما نسبت به گرامر و اهمیت آن در زبان انگلیسی تغییر پیدا کند.

از چه ابزار ها و نرم افزار هایی در این دوره استفاده می شود؟

صبوری - دقت - یک دفتر برای نوشتن مطالب آموزشی و تلاش و پشتکار.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های آموزش گرامر انگلیسی از پایه تا پیشرفته رایگان را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۴.۸۷)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۱۲۴

پروفایل
mehran
امتیاز من به این دوره
بدون عنوان

بسیار عالی


پروفایل
mary .........................
امتیاز من به این دوره
پیشنهاد

ممنون از دوره رایگان...ولی خیلی داد میزنید و خیلی یک موضوع رو تکرار میکنید یکبار دوبار میشه کفت هرکسی متوجه نشد 100بار ببینه


پروفایل
ni
امتیاز من به این دوره


پروفایل
اسماعیل نیک کار
امتیاز من به این دوره
بدون عنوان

ممنون از زحمات استاد بزرگوار عالی بود


پروفایل
Melika
امتیاز من به این دوره


پروفایل
فائزه
امتیاز من به این دوره


بیشتر