logo campain

آموزش ساخت اکانت کیورد پلنر بدون نیاز به کردیت کارت

دیجیتال مارکتینگ - سوشال مدیا

توضیحات "آموزش ساخت اکانت کیورد پلنر بدون نیاز به کردیت کارت" :

در این دوره آموزشی نحوه ساخت اکانت کیورد پلنر (google keyword planner) بدون نیاز به کردیت کارت برای استفاده در گوگل ادوردز (Google Ads) آموزش می دهیم.

توضیحات "آموزش ساخت اکانت Google Keyword Planner بدون نیاز به کردیت کارت"

در این آموزش ویدیویی رایگان با روش ساخت اکانت Google Keyword Planner -کیورد پلنر- بدون نياز به کرديت کارت آشنا خواهید شد پس تا انتهای آموزش همراه ما باشید.

يکي از مهمترين قدم ها در کارهاي سئو تشخيص کلمات کليدي مرتبط با کسب و کار شماست. منظور از کلمات کليدي کلمات و عبارت هايي است که مردم در گوگل جستجو ميکنند و شما ميخواهيد در نتيجه اين جستجو ها ظاهر شويد! تحقيق کلمه کليدي روش هاي مختلفي و ابزار هاي متفاوتي دارد که يکي از اين ابزار ها کيورد پلنر گوگل Google Keyword Planner است!

مي‌خواهيد بدانيد کاربران گوگل در حوزه فعاليت شما، براي جستجوي محصولات و خدماتي که ارائه مي‌دهيد چه کلماتي را جستجو مي‌کنند و هر کلمه روزانه و ماهانه به چه ميزان جستجو مي شود؟

شما می تونيد با استفاده از کيورد پلنر بفهميد که:

• کدام کلمات کليدي مناسب کسب و کار شماست؟

• ميزان رقابت آن چگونه است؟

• تعداد جستجوي آن در ماه هاي مختلف سال به چه صورت بوده ؟

• مشاهده حجم دقيق جستجوي کلمات کليدي

براي استفاده از سرويس گوگل کيورد پلنر (Google Keyword Planner) بايستي اکانت گوگل ادوردز ايجاد کنيد. پس از ايجاد اکانت گوگل ادوردز مي‌توانيد از امکانات کيورد پلنر استفاده کنيد. اما توجه کنيد که پس از ايجاد اکانت ادوردز، در بخش گوگل کيورد پلنر تنها اطلاعات کلي نمايش داده مي‌شود! مثلا حجم جستجوي ماهانه عبارت “مدل لباس” را ۱۰۰ هزار تا يک ميليون جستجو نمايش مي‌دهد؛ يعني اين مقدار مي‌تواند ۱۲۰ هزار جستجو باشد يا ۹۵۰ هزار جستجو!

سوالات متداول در مورد کيورد پلنر

- آيا اين آموزش هنوز کار مي کند؟

بله به راحتي متوانيد با اين آموزش بطور رايگان از کيوردپلنر گوگل استفاده کنيد.

- چه فاکتورهاي در انتخاب کلمه کليدي مهم است؟

اول از همه مرتبط با کار شما باشد دوم سرچ ماهانه آن بالا باشد و سوم براي شروع از عبارت هايي که رقابت شديد نيست استفاده کنيد.

- اکانت گوگل کيورد براي چه کساني مناسب است؟

فعالان حوزه ديجيتال مارکتينگ، کارشناسان سئو، مديران سايت و همه کساني که مي‌خواهند به تجزيه و تحليل و دريافت اطلاعات ارزشمند درباره ترافيک جستجوي کلمات کليدي و ارزش رقابتي آنها بپردازند، مي‌توانند از اين ابزار قدرتمند گوگل استفاده کنند.

- از اکانت کيورد پلنر براي چه منظوري مي‌توان استفاده کرد؟

بررسي کلمات کليدي ، تعدادي که هر کدام جستجو ميشن و ميزان رقابت در هر کلمه کليدي و موارد اين چنيني.

"آموزش ساخت اکانت کیورد پلنر بدون نیاز به کردیت کارت" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید