logo campain

دیجیتال مارکتینگ - سوشال مدیا

رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۶ درس در ۱ فصل

سطح متوسط
مدت زمان ۷۸ دقیقه
حجم ۱۹۶.۸۲ مگابایت

فصل ۱ آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت

۱

تنظیمات اولیه اپلیکیشن

مشاهده رایگان
۲

بررسی انواع ماژول ها

مشاهده رایگان
۳

کاربا فیدخوان یا rss سایت

۴

دریافت خروجی اندروید

۵

تست اپلیکیشن

۶

انتشار اپلیکیشن در کافه بازار

توضیحات "آموزش رایگان ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت بدون کد نویسی" :

در دوره آموزش رایگان ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت بدون برنامه نویسی به شما آموزش می دهیم که چگونه برای وبسایتان یک اپلیکیشن اندروید طراحی کنید.

هر مدیر سایت و وبمستری دوست دارد که برای سایت خودش یک اپلیکیشن حرفه ای داشته باشد تا بتواند کابران موبایل را که هم اکنون حدود 80 درصد کاربران اینترنت را تشکیل می دهند را به سایت خود بهتر از گذشته جذب کند و کاربران بیشتری توسط اپلیکیشن موبایل از سایت بازدید کنند.

معمولا طراحی و ساخت اپلیکیشن های اندروید با هزینه ها و مشکلات فراوانی همراه است، برای همین در اتوپیا تم تصمیم گرفتیم که یک دوره آموزش آنلاین برای ساخت اپلیکیشن اندروید برای وب سایت های وردپرسی راه اندازی کنیم تا دوستانی که برای سایت های خود به یک اپلیکیشن حرفه ای نیاز دارند، بتوانند به سادگی و هزینه بسیار اندک یک اپلیکیشن حرفه ای طراحی کنند.

آنچه در دوره ساخت اپلیکشین اندروید برای سایت بدون برنامه نویسی به آن میپردازیم:

شما در دوره آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت وردپرس یاد می گیرید که چگونه یک اپلیکیشن اندروید کاملا شخصی سازی شده طراحی کنید و برای اپلیکشین خود لوگوی شخصی انتخاب کنید و منوی اصلی اپلیکیشن را به صورت کامل بر مبنای مطالب سایت تان سخصی سازی کنید و تم های مختلف طراحی کنید و رنگ بندی آپ را براساس رنگ بندی سایت تان تنظیم کنید بدون اینکه حتی یک خط برنامه نویسی نویسی کنید.

 شما در این دوره یاد می گیرید که چگونه تنها با آدرس RSS سایت یا همان فید سایت به اپلیکیشن خود محتوای سایت را ارسال کنید . بنابراین شما با استفاده از این دوره آموزشی می توانید برای انواع سایت های وردپرس، جوملا، مجنتو، اپن کارت و حتی سایت هایی که به صورت اختصاصی طراحی شده اند ، اپلیکیشن اندروید بسازید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس فید سایت را داشته باشید!

عملا تمامی مطالب و دسته بندی ها و محتوا های وب سایت خود را می توانید در اپلیکیشن خود پیاده سازی کرده و داشته باشید. ما از روش فید خوان یا همان RSS برای ساخت این اپلیکیشن استفاده میکنیم.بدون نیاز به کد نویسی!

اهداف آموزش رایگان ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت بدون کد نویسی چیست؟

ساخت اپلیکیشن اندورید برای سایت بدون برنامه نویسی 

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

علاقمندان به ساخت اپلیکیشن اندورید 

مدیران سایت و وبمستران

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های آموزش رایگان ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت بدون کد نویسی را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۴.۸۳)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۲۳

پروفایل
سجاد قنبریها
امتیاز من به این دوره
بدون عنوان

با سلام و عرض ادب آموزش بسیار عالی بود


پروفایل
توحید نجفی
امتیاز من به این دوره
بدون عنوان

عالی


پروفایل
الهام نوری
امتیاز من به این دوره
خوب

خوب و کاربردی بود،ممنون


پروفایل
zeinab
امتیاز من به این دوره


پروفایل
حسین
امتیاز من به این دوره


پروفایل
شهره شیخی
امتیاز من به این دوره
بدون عنوان

مهندس عزیز سلام و سپاس از آموزش عالی و بذل علم شما ممنونم .چنانچه دوره های آموزش حضو ری php و وردپرس و سئو و pwa و محتوانویسی برگزار مینمایید سپاسگزار میشوم اطلاعرسانی بفرمایید.متشکرم


بیشتر