logo campain
رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۱ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۱۳ دقیقه
حجم ۲۸۵.۲۶ مگابایت

فصل ۱ فیلم آموزش شروع بازی شطرنج گامبی اوروسوف از شروع فیل

۱

آموزش بازی شطرنج - شروع بازی گامبی اوروسوف

مشاهده رایگان
۲

آموزش بازی شطرنج - شروع بازی گامبی اوروسوف

در این ویدیو به بررسی شروع بازی گامبی اوروسوف در شطرنج می پردازیم که بسیار حمله ای و دارای واریانت های زیادی در شاخه های اصلی و فرعی برخوردار است و معمولا باعث برتری سفید می شوند.

توضیحات "آموزش شروع بازی شطرنج گامبی اوروسوف از شروع فیل" :

در فیلم آموزش شروع بازی شطرنج گامبی اوروسوف از شروع فیل با دو مثال به بررسی یکی از بهترین شروع بازی ها با امکانات فراوان در مقابل سیاه پرداخته می شود.

در این دوره به آموزش گامبی اوروسوف از شروع فیل خواهیم پرداخت و در ابتدا نحوه بازی را با یک مثال ساده بیان کرده و در ادامه یک بازی را از این شروع زیبا و تاکتیکی خواهیم چید.

شروع بازی گامبی اوروسوف از شروع فیل برای سفید از نام شاهزاده شطرنج باز روسی سرگئی اسمینوویچ اوروسوف (1827–1897) برگرفته شده است که امکانات بسیار زیاد حمله ای در اختیار سفید می گذارد و سیاه باید بسیار دقیق بازی کند تا بتواند تمام تهدیدات سفید را پاسخ دهد و دفع کند تا به تعادل برسد و از دانش بسیار زیاد شروع بازی شطرنج بهره مند باشد. بنابراین این شروع بازی دینامیک برای نوآموزان و حتی بازیکنان متوسط در اکثر موارد امتیاز آور بوده و حتی در سطوح بالا می تواند در بدترین حالت مساوی را تضمین کند. 

پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

دانش مقدماتی بازی شطرنج و آشنایی ابتدایی با بازی شطرنج

اهداف آموزش شروع بازی شطرنج گامبی اوروسوف از شروع فیل چیست؟

آشنایی با مفهوم مرکز صفحه شطرنج و نقش خطوط باز در حمله و اثر قربانی پیاده در تسریع روند گسترش و حمله مستقیم به شاه حریف. بازیکن در خواهد یافت که می توان با گامبی های اصولی و شناخته شده تر به سرعت گسترش داد و ابتکار عمل گرفت.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

تمام افراد در تمام سطوح

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های آموزش شروع بازی شطرنج گامبی اوروسوف از شروع فیل را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۱

پروفایل
محمد حسین فیضی
امتیاز من به این دوره
تشکر

عالی


بیشتر