logo campain

دوره اصول تمرینات قدرتی برای ساخت بدنی زیبا | دوره علمی قدرت پنهان بدن

نوروساینس،علم تمرین،پاورلیفتینگ،وزنه برداری،ریاضی،کسب وکار

۶۹۸۰۰۰ تومـــان
۴۱۸۸۰۰ تومـــان
فروش ویژه با ۴۰% تخفیف
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۳۹ درس در ۵ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۵۰۷ دقیقه
حجم ۱۴۸۰.۲۸ مگابایت

فصل ۱ کلی گویی های اول کار

۱

مقدمه

مشاهده رایگان
۲

فلسفه تمرینات قدرتی

مشاهده رایگان
۳

از کجا بفهمیم چقدر قوی هستیم؟

مشاهده رایگان
۴

مغز و نیرو

مشاهده رایگان
۵

از کجا شروع کنیم؟

۶

برنامه تمرینی

۷

چند روز تمرین؟

فصل ۲ آشنایی با تمرینات

فصل ۳ عوامل پیشرفت

فصل ۴ شروع کن

فصل ۵ تکمیل کننده ی پیشرفت

توضیحات "دوره اصول تمرینات قدرتی برای ساخت بدنی زیبا | دوره علمی قدرت پنهان بدن" :

تمرینات قدرتی نقش مهمی در بهبود قدرت عضلات و افزایش عملکرد ورزشی افراد دارند. در این دوره با اصول تمرینات قدرتی و علم تمرین برای ساخت بدنی زیبا آشنا می شوید.

حتما داستان مادری را شنیده اید که برای نجات جان فرزندش، جسم بسیار سنگینی را بلند می کند. با توجه به این که مادر به ظاهر ضعیف است و تجربه ی هیچگونه ورزش سنگینی را نداشته است. بله! این قدرت پنهان در همه ی افراد وجود دارد و احتمالا سیستم عصبی بدن مادر در شرایط حساس بطور خودکار فعال می شود. سیستم عصبی با تولید نوروترانسمیترهای خاص، انرژی و قدرت غیر عادی ایجاد و در نتیجه مادر می تواند نیروی خارق العاده ای را تولید کند. برای اینکه ما هم بتوانیم این چنین عمل کنیم باید سیستم عصبی خود را تقویت کنیم.

سیستم های عصبی ما طوری طراحی شده که از جسم ما مراقبت و از آسیب دیدگی آن جلوگیری کند. همچنین تنها نیازهای روزانه ما را پاسخ می دهد، این در حالی است که اکثر افراد سنگین ترین چیزی که در طول روز بلند می کنند یک تلفن همراه است. پس در حالت عادی نمی توانید نیروی خارق العاده ای را تولید کنید. گذشتگان ما عادت داشتند برای بقای خود، اجسام سنگینی را بلند کنند و سیستم عصبیشان هم از این فعالیت ها پشتیبانی می کرد. حتما با خود فکر می کنید که اگراز امروز شروع به بلند کردن اجسام سنگین کنید، هر روز قوی تر خواهید شد! خیر اینطور نیست. استخوان ها و مفاصل شما به علت کار نکشیدن بیش از حد، ضعیف شده اند! قطعا اگر بدون آموزش شروع به زور زدن کنید، آسیب می بینید. همچنین سیستم عصبی شما مانع از قوی تر شدنتان می شود، زیرا دارید به خود آسیب می زنید و حتی ممکن است ضعیف تر از قبل شوید. 

پس در نتیجه نیاز به آموزش حرفه ای دارید، تکینیک های این دوره همان چیزی است که نیاز دارید. بعضی از مربی ها خیال می کنند با جملات انگیزشی می توانند شاگردان خود را مجبور کنند تا رکوردهای سنگین تری را جابه‌جا کنند. اما نتیجه ای نمیگیرند . سپس شاگردان خود را مجبور به استفاده از داروهای بدنسازی و خوردن غذای بیشتر می کنند. در نهایت ورزشکار با آسیب دیدگی و بدن ناسالم و خسته از دنیای ورزش خداحافظی می کنند. 

چرا اکثر بدنسازان، در دنیای واقعی قدرت چندانی ندارند؟ افرادی که در باشگاه بدنسازی ورزش می کنند به نسبت افرادی که هیچ فعالیت بدنی ندارند قطعا قوی تر هستند. دنیای واقعی مانند یک باشگاه نیست، یک کشتی گیر با عضلات در هم تنیده را در نظر بگیرید که حریف خود را جابه‌جا می کند. یک کشتی گیر قوی تر از یک بدنساز عمل می کند، ولی در باشگاه یک بدنساز وزنه های سنگین تری را بلند می کند. در این دوره آموزشی به شما آموزش می دهیم که در دنیای واقعی و همچنین در باشگاه های بدنسازی، قوی تر از همه ظاهر شوید! برای اولین بار آموزش افزایش فوق العاده قدرت با استفاده از علوم جدید اعصاب (نوروساینس) و علم تمرین در خدمت شما هستیم.

در دوره ی علمی قدرت پنهان بدن یاد میگیرید که چطور سیستم عصبی خود را طوری تمرین دهید که بتوانید نیروی زیادی تولید کنید. در نتیجه می توانید اجسام بسیار سنگین را به مرور بلند کنید و همه را شگفت زده کنید. همچنین این دوره روش ها و تکنیک هایی را به شما می آموزد که بتوانید بدون این که آسیب ببینید، اجسام سنگین را بلند کنید. فرق ندارد که یک دمبل سنگین باشد یا یک جعبه سنگین، به مرور می توانید اجسام سنگین تری هم بلند کنید و رکورد بزنید.

این دوره حاصل چندین سال مطالعه و تجربه مدرس است که ترکیبی از علم تمرین، علوم روانشناسی، علم نوروساینس و روانشناسی فرگشتی است. دیگر نیازی به هیچ مربی و برنامه ی تمرینی ندارید و همچنین نیازی به تهیه مکمل های غیر ضروری نخواهید داشت. در این دوره به شما می آموزیم که مربی خود باشید و حرکات قدرتی را به صورت اصولی در خانه انجام دهید.

آنچه در دوره اصول تمرینات قدرتی برای ساخت بدنی زیبا | دوره علمی قدرت پنهان بدن خواهید آموخت:

• فلسفه تمرینات قدرتی
• برنامه تمرینی اصولی
• آموزش اصول صحیح تمرینات قدرتی
• اصول تغذیه 
• دوره قدرت و ریکاوری
• اصول گرم و سرد کردن
• تعداد ست ها و تکرارها 
• اصول درست نفس کشیدن
• مکمل ها
• ترک ورزش
• یوگا و حرکات کششی

اهداف دوره اصول تمرینات قدرتی برای ساخت بدنی زیبا | دوره علمی قدرت پنهان بدن چیست؟

در پایان شما با اصول صحیح انجام حرکات قدرتی آشنا شده و می دانید که چطور با علم ورزش کنید.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

- تمامی ورزشکاران: ورزشکاران رشته های قدرتی، بدنسازی، رزمی، کشتی، فوتبال و غیره.
- کسانی که وقت زیادی برای ورزش کردن ندارند.
- کسانیکه می خواهند سریع تر از بقیه پیشرفت کنند و الگوی دیگران در ورزش باشند.
- کسانی که میخواهند بازدهی مغز و بدنشان بیشتر شود و نظم و پشتکار داشته باشند.
- کسانی که می خواهند بدن قوی و محکم داشته باشند و چربی بدن خود را کاهش داده و عضلات زیبا داشته باشند.
- افرادی که می خواهند بدن سالم تری داشته باشند و از آسیب دیدگی های رایج در ورزش و بیماری های مختلف (مثل کمردرد، دیسک کمر، گردن درد، بیماری های قلبی و ...) دور باشند.
- افرای که می خواهند از خود و دیگران در شرایط خاص و ضروری دفاع کنند (افرادی که در مشاغل سخت فعالیت می کنند مانند: آتش نشانان، کارگران ساختمان، محیط بانان، امداد رسانان و ...). با داشتن بدن قوی، سلامتی خود و دیگران را تضمین کنید . 
- افرادی که بیماری قلبی، تنفسی، دیابت، مشکلات مفصلی و عضلانی دارند و خانم های باردار بهتر است قبل از تهیه دوره با پزشک مشورت کنند.

از چه ابزار ها و نرم افزار هایی در این دوره استفاده می شود؟

برای انجام تمرینات پیشنهادی دوره بهتر است از یک هالتر و چند صفحه وزنه استفاده کنید. ولی می توانید تمامی تمرینات را با هر جسم یا وزنه ی دیگر (مثل جعبه، گونی سیمان، کیسه برنج و...) انجام دهید.

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۴ قسمت آموزشی از ۳۹ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "دوره اصول تمرینات قدرتی برای ساخت بدنی زیبا | دوره علمی قدرت پنهان بدن" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۲

پروفایل
علی حاج سید جوادی
امتیاز من به این دوره
نحوه ی اموزش

عالی بود


پروفایل
سینا راستگویان
امتیاز من به این دوره


بیشتر