logo campain

کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی و مربی فدراسیون بدنسازی

۲۰۰۰۰۰ تومـــان
۱۲۰۰۰۰ تومـــان
فروش ویژه با ۴۰% تخفیف
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۷ درس در ۱ فصل

سطح پیشرفته
مدت زمان ۴۴۹ دقیقه
حجم ۲۴۱۳.۸۵ مگابایت

فصل ۱ دوره فول فیتنس برای چربی سوزی و عضله سازی - سطح 2

۱

روز اول

مشاهده رایگان
۲

روز دوم

۳

روز سوم

۴

روز چهارم

۵

روز پنجم

۶

روزش ششم

۷

روز هفتم

۸

روز هشتم

توضیحات "دوره فول فیتنس برای چربی سوزی و عضله سازی - سطح 1" :

دوره فول فیتنس سطح 1، یک برنامه آموزشی و تمرینی برای عضله سازی و چربی سوزی است که به شما کمک می کند تا چربی های اضافی را به مرور زمان از بین ببرید.

دوره فول فیتنس برای چربی سوزی، یک برنامه تمرینی جامع است که شامل ترکیب مختلف حرکات برای تقویت عضلات و کاهش چربی بدن می شود. این دوره توسط مسعود پورتیموری کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی و مربی فدراسیون بدنسازی تهیه شده است. این دوره به شما کمک می کند تا بدنتان را به شکل یکپارچه و سالمی تقویت کرده و چربی اضافی را از بین ببرید. 

دوره فول فیتنس، یک دوره حرفه ای جهت بهبود عوامل آمادگی جسمانی با هدف افزایش قدرت، استقامت، عضله سازی و ساخت بدنی زیبا است. هدف این دوره دستیابی به تناسب اندام بدون استفاده از وسایل کمکی ورزشی و تنها با استفاده از وزن بدن است. در این دوره، سیستم تمرینی براساس تمرینات دایره ای اینتروال طراحی شده است. این سیستم شامل دو شاخه اصلی تمرین با ایستگاه های مختلف عضلانی می شود. ورزشکار در این سیستم، حرکات را به ترتیب در ۵ یا ۶ ایستگاه مختلف انجام می دهد و سپس یک دقیقه استراحت می کند.

کل دوره از ۸ ویدیو متفاوت تمرینی تشکیل شده که هرروز یک گروه عضلانی هدف و دیگر گروه های عضلانی همکار هستند. ورزشکار می تواند بدون استراحت روزانه، هر روز یک ویدیو را طبق دستورالعمل مربی اجرا کند. در ابتدا، ممکن است ورزش برای شما دشوار باشد. بهتر است دوروز تمرین و یک روز استراحت کنید و با گذشت زمان، تعداد جلسات تمرینی را افزایش داده و زمان استراحت را کاهش دهید. فراموش نکنید که روزانه یک جلسه تمرینی کفایت می کند.

بسیاری از افراد، به دلایل مختلفی مانند کمبود وقت یا دلایل دیگر، تمایل دارند ورزش را در خانه انجام دهند. این دوره به آن ها امکان می دهد تا از یک تمرین حرفه ای و جامع بهره مند شوند. در این دوره، مربی به صورت تک به تک حرکات را به شما آموزش می دهد. همچنین به شما نشان می دهد که چگونه آن ها را به صورت تمام و کمال انجام دهید، بنابراین نگران نحوه صحیح انجام حرکات نباشید.

پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

برای اجرای این برنامه باید در وضعیت بدنی مناسبی قرار داشته باشید. شما می توانید ابتدا در دوره بدنسازی در خانه با دمبل - سطح یک شرکت کنید.

اهداف دوره فول فیتنس برای چربی سوزی و عضله سازی - سطح 1 چیست؟

- برنامه فول بادی با محوریت فیتنس تناسب اندام
- افزایش قدرت و چابکی
- حداکثر کالری سوزی و ساخت بدنی زیبا
- تفکیک عضلانی تمام بدن
- رشد عضلات با رویکرد فیتنس
- افزایش استقامت در انجام کارهای قدرتی 
- شرکت در دوره فول فیتنس برای چربی سوزی و عضله سازی - سطح 2

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

مناسب برای دختران بالای ۱۶ سال و پسران بالای ۱۴ سال

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۱ قسمت آموزشی از ۷ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "دوره فول فیتنس برای چربی سوزی و عضله سازی - سطح 1" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۰)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۰

هنوز بررسی برای این آموزش ثبت نشده است

بیشتر