logo campain

دوره درمان دیسک گردن با ورزش در منزل

کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی و مربی فدراسیون بدنسازی

۳۰۰۰۰۰ تومـــان
۱۸۰۰۰۰ تومـــان
فروش ویژه با ۴۰% تخفیف
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۳ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۱۴۸ دقیقه
حجم ۸۷۶.۸۷ مگابایت

فصل ۱ دوره درمان دیسک گردن با ورزش در منزل

۱

مقدمه

مشاهده رایگان
۲

قسمت اول

۳

قسمت دوم

۴

قسمت سوم

توضیحات "دوره درمان دیسک گردن با ورزش در منزل" :

در دوره درمان دیسک گردن، از طریق انجام حرکات و تمرینات اصلاحی در منزل می خواهیم دردهای ستون فقرات گردن را با ورزش‌ بهبود دهیم.

دیسک گردن ناشی از کم تحرکی و ضعف گروه های عضلانی است و معمولاً به دلیل فشار یا آسیب به دیسک ها ایجاد می شود. عواملی که ممکن است منجر به دیسک گردن شوند شامل آسیب ناخواسته، خطاهای حرکتی یا فشار مکرر و یا ناگهانی بر روی دیسک ها هستند. ایستادن طولانی یا نشستن برای مدت زمان طولانی پشت میز و انجام فعالیت های تکراری می تواند دلیل بروز دیسک شود.

در دوره حرکات اصلاحی برای درمان دیسک گردن، هدف ما انجام تمرینات ورزشی در منزل جهت کاهش و از بین بردن دردهاست. این حرکات طراحی شده اند تا بهبود وضعیت دیسک گردنی را فراهم کنند و با افزایش استحکام عضلات محیطی، درد را به حداقل برسانند. این دوره به شما کمک می کند با اجرای تمرینات مناسب، سلامتی گردن خود را بدست بیاورید.

این دوره شامل در دو سطح مقدماتی و تکمیلی است که در ویدیو مقدماتی برروی درمان و از بین بردن درد تمرکز کرده ایم. و در ویدیو تکمیلی برای تقویت عضلات نگهدارنده ،تثبیت کننده و خم کننده ها و راست کننده های ستون فقرات حرکات اصلاحی ارائه می کنیم.

نحوه اجرای تمرینات در دوره درمان دیسک گردن با ورزش در منزل:

بعد از قسمت اول، معمولا در عرض چند روز تجربه کاهش قابل توجه حس درد را خواهید داشت که انگیزه ای برای ادامه ایجاد می کند. در موارد خفیف پس از انجام ۱۲ تا ۲۰ جلسه تمرین در قسمت اول، درد به طور کامل از بین خواهد رفت. پس از آن می توانید ویدیو دوم را تماشا کنید. گاهی پس از انجام ۳۰ جلسه تمرین، ممکن است فرد هنوز با درد خفیف و محدودیت‌ های جزئی مواجه باشد. در چنین شرایطی توصیه می شود که فرآیند تمرین با ویدیو قسمت اول را تا زمانی که درد به طور کامل از بین نرفته ادامه داد. ممکن است نیاز باشد تا زمان بیشتری را به این فرآیند اختصاص داد تا نتایج بهینه حاصل شود. برای رفتن به ویدیو دو عجله نکنید!

در صورتی که ویدیو دوم را اجرا کردید و احساس کردید که درد به ناحیه گردن شما بازگشته است. این نشان دهنده آن است که عضلات شما هنوز به اندازه کافی قدرت تحمل فشار بیشتر را ندارند. در این بخش دو گزینه دارید: اول اینکه برگردید به ویدیو یک و برای دو هفته دیگر هرروز تمرین کنید و بعد از آن دوباره به ویدیو قسمت دوم برگردید. و دوم اینکه تمرین قسمت دوم را با تعدادهای کمتر و آهسته تر و با فشار کمتر و دامنه حرکتی کمتری انجام دهید. انجام حرکات به نحوی که باعث درد نشود و در روزهای بعد به آهستگی فشار و حجم تمرین را متناسب با قوای جسمانی خود افزایش دهید. روند را ادامه دهید تا به تعداد تکرارهای داخل برنامه ویدیویی نزدیک شوید. کما اینکه نباید از قسمت یک غافل شد و هفته ای حداقل یه جلسه همراه با قسمت دوم ، قسمت اول را هم انجام دهیم.

اهداف دوره درمان دیسک گردن با ورزش در منزل چیست؟

درمان و از بین بردن درد و تقویت عضلات نگهدارنده، تثبیت کننده و خم کننده ها و راست کننده های ستون فقرات گردن

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

افرادی که از دردگردن رنج میبرند.

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۱ قسمت آموزشی از ۳ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "دوره درمان دیسک گردن با ورزش در منزل" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۰)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۰

هنوز بررسی برای این آموزش ثبت نشده است

بیشتر