logo campain

دوره درمان دیسک کمر با حرکات اصلاحی در منزل

کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی و مربی فدراسیون بدنسازی

۳۰۰۰۰۰ تومـــان
۱۸۰۰۰۰ تومـــان
فروش ویژه با ۴۰% تخفیف
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۲ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۱۱۸ دقیقه
حجم ۶۹۸.۰۱ مگابایت

فصل ۱ دوره درمان دیسک کمر با حرکات اصلاحی در منزل

۱

معرفی و مقدمه

مشاهده رایگان
۲

بخش اول

۳

بخش دوم

توضیحات "دوره درمان دیسک کمر با حرکات اصلاحی در منزل" :

در این دوره آموزشی با انجام تمرینات ورزشی و حرکات اصلاحی در منزل قصد داریم درد‌های ناحیه کمر را کاهش دهیم و به درمان دیسک کمر بپردازیم.

دیسک کمر، یکی از مشکلات شایع ناحیه کمر است که به علت فشار زیاد بر روی دیسک های میان مهره‌ ها ایجاد می شود. این وضعیت ممکن است به درد و عدم راحتی در ناحیه کمر، پاها یا حتی ران ارتباط داشته باشد. عواملی همچون زندگی بی تحرک، پشت میز نشینی و انجام عادت های تکراری (ایستادن یا نشستن های بلند مدت) باعث ایجاد دیسک کمر می شود.

در این دوره آموزشی هدف ما انجام تمرینات ورزشی در منزل جهت کاهش و از بین بردن دردهاست. این تمرینات اصلاحی به طور خاص بر آن هستند که با ارائه حرکات مناسب و تکنیک های بهینه، به بهبود وضعیت دیسک گردن کمک نمایند. همچنین، با تمرینات اختصاصی متناسب با این ناحیه، سعی در تقویت عضلات محیطی و افزایش انعطاف پذیری می کنیم تا بهبودی در درد و محدودیت های حرکتی حاصل شود. با اعمال تکنیک ها و روش های موثر، بهبود وضعیت سلامت خود را تجربه کنید. این دوره به شما کمک خواهد کرد تا با شناخت علمی و تمرینات مناسب، بهبودی چشمگیر در وضعیت دیسک کمر خود را حاصل کنید.

دوره درمان دیسک کمر با ورزش در منزل دارای دو ویدیوی مقدماتی و تکمیلی می باشد. ویدیو مقدماتی به طور اختصاصی بر روی درمان و کاهش دردها تمرکز دارد. ویدیو تکمیلی به تقویت عضلات نگهدارنده، تثبیت دهنده، خم کننده و راست کننده ستون فقرات اختصاص یافته است. این دوره با هدف ارائه حرکات اصلاحی مؤثر و مناسب برای بهبود وضعیت دیسک کمر و افزایش استحکام عضلات محیطی طراحی شده است.

یک مثال برای انجام تمرینات دوره درمان دیسک کمر با حرکات اصلاحی در منزل:

- شنبه قسمت ۱
- یک شنبه قسمت ۱
- دوشنبه قسمت ۲
- سه شنبه قسمت ۱
- چهار شنبه قسمت ۱
- پنجشنبه قسمت ۲

بعد از دو هفته تمرین در این سطح، آماده اید به یک مرحله پیشرفته تر بروید.

- شنبه قسمت ۱
- یکشنبه قسمت ۲
- دوشنبه قسمت ۱
- سه شنبه قسمت ۲
- چهار شنبه قسمت ۱
- پنجشنبه قسمت ۲

با کاهش میزان تعداد قسمت های یک و افزایش تعداد قسمت های دو، پیشرفت خود را ادامه دهید.

بعد از انجام قسمت یک در چند روز، کاهش قابل توجه درد را حس خواهید کرد که انگیزه ی شما را برای ادامه افزایش می دهد. در حالت های خفیف، پس از انجام ۱۲ تا ۲۰ جلسه تمرین قسمت یک، احتمالاً درد به طور کامل برطرف خواهد شد. سپس می توانید به ویدیوی تکمیلی مراجعه کنید. هرچند در مواردی پس از انجام ۳۰ جلسه تمرین، فرد هنوز با دردهای خفیف و جزئی مواجه است. در این شرایط نیاز است که فرآیند تمرین با ویدیوی قسمت یک را تا زمانی که درد به طور کامل از بدن خارج شود، ادامه یابد. اگر با انجام قسمت دوم متوجه شدید که درد به کمر شما بازگشت،یعنی عضلات شما هنوز به اندازه کافی توان تحمل فشار بیشتر را ندارند. در این جا چه کار باید کنید؟

دو انتخاب دارید، اول می توانید به ویدیو یک برگردید و برای دو هفته دیگر روزانه تمرین کنید، سپس دوباره به ویدیو قسمت دوم برگردید. دوم اینکه تمرین قسمت دوم را با تعدادهای کمتر و آهسته تر و با فشار کمتر و دامنه حرکتی کمتری انجام دهید. به نحوی که باعث درد در بدن شما نشود. سپس تلاش کنید در روزهای پیش رو به آهستگی فشار و حجم تمرین را متناسب با تقویت قوای جسمانی خود افزایش دهید. این تمرینات را ادامه دهید تا به تعداد تکرارهای داخل برنامه ویدیویی نزدیک شوید.

مهم است که قسمت اول را از دست ندهید و هر هفته حداقل یک بار با قسمت دوم، هر دو را انجام دهید. این کار به شما کمک می کند که برنامه تمرینی تان را درست ادامه دهید و از توانایی های جسمی خود بهترین استفاده را ببرید.

اهداف دوره درمان دیسک کمر با حرکات اصلاحی در منزل چیست؟

برداشتن فشار از روی دیسک های کمر و برگردوندن گروه های عضلانی به سر کار خودشان با انجام حرکات اصلاحی در منزل

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

- افرادی که با مشکلات مانند فشار بر دیسک ها یا سایر مشکلات مرتبط با دیسک کمر روبرو هستند.
- افرادی که می خواهند با انجام تمرینات مناسب از بروز مشکلات دیسک کمر جلوگیری کنند.

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۱ قسمت آموزشی از ۲ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "دوره درمان دیسک کمر با حرکات اصلاحی در منزل" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۰)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۰

هنوز بررسی برای این آموزش ثبت نشده است

بیشتر