logo campain

بازاریابی محتوایی

رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۵ درس در ۱ فصل

سطح مقدماتی
مدت زمان ۳۲ دقیقه
حجم ۳۸.۱۸ مگابایت

فصل ۱ روش‌های اجرایی در مدیریت منابع انسانی

۱

فرآیندهای مدیریت منابع انسانی

در فایل آموزشی فرآیند های مدیریت منابع انسانی را شرح داده ایم در آموزشی های بعدی هر یک از موارد با جزییات بیان خواهد شد.

۲

روش های کارمندیابی

مهدی سیاح نیا در این کلیپ کوتاه چند روش جذب منابع انسانی را معرفی می کند.

۳

چرا استفاده از تست MBTI‎ در مراحل استخدام کار اشتباهی است؟

تست شخصیت MBTI یا آزمون شخصیت مایرز و بریگز، یکی از معروف ترین آزمون های شخصیتی در آمریکا هستند که اخیراً به دلیل رسانه ای شدن برخی ایرادات در معرض انتقادات شدیدی قرار گرفته است، زیرا شواهد قابل توجهی نشان می دهد که نتایج آزمون عمدتاً بی معنی است. ولی با این وجودمتاسفانه بعضی از کارفرمایان در ایران هم از این تست برای استخدام استفاده می کنند که مطالعات جهانی بطور قطع این نوع استفاده را رد می کند.

۴

8 خطای متداول در حوزه مدیریت عملکرد کارکنان

در این فایل آموزشی 8 اشتباه متداول در حوزه مدیریت عملکرد را خدمت شما معرفی می کنیم. اطلاع از این موارد باعث خواهد شد مراقب باشیم به این موارد دچار نشویم.

۵

چالش های پیش روی مدیریت منابع انسانی

اگر مدیران منابع انسانی چالش های امروز مدیریت منابع انسانی را برطرف نکنند، مشروعیت مدیریت منابع انسانی در آینده به خطر خواهد افتاد. تنها راه ایجاد مشروعیت برای مدیریت منابع انسانی، تمرکز بر کمک به اهداف کسب و کارها از طریق منابع انسانی است.

توضیحات "آموزش ویدیویی روش‌های اجرایی در مدیریت منابع انسانی" :

مهدی سیاح نیا، مشاور و مدرس در حوزه مدیریت منابع انسانی در این دروه به مدیران منابع انسانی و صاحبان کسب و کار برای اجرای اصول نوین مدیرییتی می آموزد

من مهدی سیاح نیا، مشاور و مدرس در حوزه مدیریت منابع انسانی هستم و از جمله فعالیت‌هایم کمک به مدیران منابع انسانی و صاحبان کسب و کار برای اجرای اصول نوین مدیریت منابع انسانی در سازمان خودشان متمرکز است. در زمان تدریس تلاش می‌کنم تا مفاهیم آکادمیک را با بیانی ساده بیان کنم و تجربیات خودم را در زمینه اجرای این موارد بیان کنم.

سر فصل هایی که در این دوره آموزشی خواهیم آموخت:

1. فرآیندهای مدیریت منابع انسانی
2. روش های کارمندیابی (چند روش برای جذب منابع انسانی)
3. چرا استفاده از تست MBTI‎ در مراحل استخدام کار اشتباهی است؟ (تست شخصیت MBTI یا آزمون شخصیت مایرز و بریگز، یکی از معروف ترین آزمون های شخصیتی در آمریکا هستند که اخیراً به دلیل رسانه ای شدن برخی ایرادات در معرض انتقادات شدیدی قرار گرفته است، زیرا شواهد قابل توجهی نشان می دهد که نتایج آزمون عمدتاً بی معنی است. ولی با این وجودمتاسفانه بعضی از کارفرمایان در ایران هم از این تست برای استخدام استفاده می کنند که مطالعات جهانی بطور قطع این نوع استفاده را رد می کند.)
4. هشت خطای متداول در حوزه مدیریت عملکرد کارکنان (8 اشتباه متداول در حوزه مدیریت عملکرد را خدمت شما معرفی می کنیم. اطلاع از این موارد باعث خواهد شد مراقب باشیم به این موارد دچار نشویم.)
5. چالش های پیش روی مدیریت منابع انسانی (اگر مدیران منابع انسانی چالش های امروز مدیریت منابع انسانی را برطرف نکنند، مشروعیت مدیریت منابع انسانی در آینده به خطر خواهد افتاد. تنها راه ایجاد مشروعیت برای مدیریت منابع انسانی، تمرکز بر کمک به اهداف کسب و کارها از طریق منابع انسانی است.)


اهداف آموزش ویدیویی روش‌های اجرایی در مدیریت منابع انسانی چیست؟

با دیدن این کلیپ آموزشی کلیه فرآیندهای ضروری در حوزه مدیریت منابع انسانی را خواهید دانست و برای اجرای هر مورد برنامه‌ریزی خواهید کرد.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

مدیران و کارشناسان منابع انسانی

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های آموزش ویدیویی روش‌های اجرایی در مدیریت منابع انسانی را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۴.۶۷)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۶

پروفایل
علی فرخنده
امتیاز من به این دوره
بدون عنوان

درود بر شما عزیزان و خدا قوت به دست اندرکاران پرتلاش لیموناد... دوره بسیار خوبی بود امیدوارم مباحث تکمیلی مدریت جامع منابع انسانی هم تهیه و در اختیار علاقمندان قرار گیرد.


پروفایل
حمیدرضا ج
امتیاز من به این دوره
تشکر

سلام بسیار ممنون


پروفایل
مرجان معدن دار
امتیاز من به این دوره


پروفایل
مصطفی بحرینی
امتیاز من به این دوره


پروفایل
علي اعتباري
امتیاز من به این دوره


پروفایل
امیر عصاری
امتیاز من به این دوره


بیشتر