logo campain

تبلیغ نویس فروش محصولات آموزشی

همکاران : مریم کنعانی
۴۴۰۰۰ تومـــان
۱۷۶۰۰ تومـــان
فروش ویژه با ۶۰% تخفیف
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۸ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۷۴ دقیقه
حجم ۱۷۷.۶۳ مگابایت

فصل ۱ آموزش طراحی آزمایشگاه مجازی فیزیک

۱

معرفی عمومی نرم افزار و مدرس

مشاهده رایگان

فایل نرم افزار Interactivep Physics در ضمیمه این قسمت برای دانلود قرارداده شده است

۲

تنظیمات اولیه نرم افزار

۳

شروع پروژه سیستم تعادل

۴

ادامه کار با پروژه

۵

ادامه کار با پروژه

۶

ادامه کار با پروژه

۷

ادامه کار با پروژه

۸

ادامه کار با پروژه

توضیحات "آموزش نرم افزار Interactivep Physics برای طراحی آزمایشگاه مجازی فیزیک" :

آموزش نرم افزار Interactive physics برای طراحی آزمایشگاه مجازی فیزیک به صورت آنلاین تا از این آزمایشگاه در مراکز آموزشی خود استفاده کنید.

دوره آموزشی طراحی آزمایشگاه مجازی فیزیک با استفاده از نرم افزار تخصصی فیزیک Interactive physics  یک دوره تخصصی منحصر بفرد بوده و در کمتر سایتی چنین آموزشی ارائه شده و   بعنوان دستیاری بسیار قدرتمند در اختیار متخصصان فیزیک و مکانیک معرفی میشود.

بعد از دیدن این آموزش که بصورت یک فیلم یک ساعته تهیه و در اختیار شما دوست گرامی قرار داده شده است مهارتی خارق العاده کسب خواهید کرد که با استفاده از نرم افزار تخصصی اینتراکتیو فیزیک تمامی مفاهیم فیزیک را بصورت مجازی بدون استفاده از ابزارآلات واقعی آزمایشگاهی شبیه سازی کنید و ابعاد واقعی و مخفی و شگفت انگیز آنها را مشاهده و درک کنید

دوست عزیزی که مدرس فیزیک هستید و برای توضیح و تشریح مفاهیم فیزیک و فهماندن آنها به دانش آموزان خود به ابزاری قدرتمند و همه فن حریف لازم دارید ، این ابزار و آموزش آن راه حل مشکل شماست.

دانشجو و دانش آموز عزیزی که به دنبال راه حلی برای شبیه سازی و درک مفاهیم فیزیک و مکانیک و حل مسائل مربوط به آن هستید ، این ابزار پاسخگو و راه حلی برای مشکل شماست.

کارشناس و مسئول محترم آزمایشگاه و مدیر محترم فنی واحد تولیدی ، برای مونیتورینگ و شبیه سازی نتایج پروژه های خود قبل از شروع پروژه اصلی میتوانید از این ابزار استفاده کنید و نقاط ضعف و قوت پروژه خود را به وضوح ببینید و نسبت به آنها تغییرات لازم را در پروژه خود ایجاد کنید.

معرفی نرم افزار:

نرم‌افزار Interactive physicsیا I.P يك نرم‌افزار ساده برای شبيه‌سازي آزمايش‌هاي فيزيك و درك مفاهيم آنها است كه به صورت يك ابزار ساده و در عين حال بسيار كاربردي در اكثر كشورهاي پيشرفته در كنار درس فيزيك به منظور تسهيل در امر آموزش و درك مفاهيم آزمايش‌هاي فيزيك تدريس مي‌شود.

با استفاده از اين نرم‌افزار مي‌توانيد كليه مسائل و آزمايش‌هاي فيزيك را به صورت كاملا عملي شبيه‌سازي نموده و زواياي درك نشده آنها را به وضوح مشاهده و درك نمایید.

برتری این دوره آموزشی نسب به موارد مشابهی که در سطح اینترنت وجود دارد و حتی در کنار آموزش درس فیزیک در مدارس تدریس می‌شود، در این است که تمامی این آموزش‌ها به زبان‌های غیر فارسی ارائه شده و در اکثر اوقات برای کاربران ایرانی مفید نیست.

حاصل دوره:

با این آموزش‌ها مفاهیم فیزیک به شکلی ارائه می‌شوند که دیگر نیازی به حفظ کردن فرمول‌های پیچیده فیزیک نبوده و در اکثر موارد به دلیل فهم عمیق مسائل یادگیری این فرمول‌ها بسیار آسان خواهد بود.

معرفی مدرس:

مدرس دوره مهندس کریم کنعانی فارغ التحصیل فیزیک کاربردی از دانشگاه تبریز و کارشناس ارشد مدیریت اجرائی MBA و 20 سال سابقه مدیریت آزمایشگاه فیزیک واحد تولیدی همکار سازمان استاندارد ایران در تبریز می باشند.

شرایط دانلود کل دوره:

به محض خرید دوره آموزشی ، خواهید توانست کل محتوای دوره را در اختیار داشته و دانلود کنید.


پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

با توجه به اینکه مخاطبان این دوره متخصصان فیزیک یا دانش آموزان و دانشجویان این زمینه هستند غیر از مفاهیم اصلی فیزیک به هیچ آموزش یا تخصص دیگری نیاز نیست و افرادی که آشنائی مختصر با کامپیوتر دارند میتوانند از این آموزش بهره کافی داشته باشند.

اهداف آموزش نرم افزار Interactivep Physics برای طراحی آزمایشگاه مجازی فیزیک چیست؟

هدف نهائی این دوره این است که کاربر مهارت لازم را برای شبیه سازی و تحلیل آموخته های فیزیکی خود بدست آورده و استاد عملی فیزیک و مکانیک شوند.

مزایای دوره آموزشی :

1 - این دوره به زبان فازسی بوده و برخلاف سایر دوره های مشابه در این زمینه ، که به زبان اصلی در سطح اینترنت منتشر شده اند و برای اکثر کاربران ایرانی قابل استفاده نیستند، این دوره بسیار قابل فهم و ساده عنوان شده و قابل استفاده برای کلیه کاربران ایرانی هست. 
2 - دوره بصورت طراحی پروژه ارائه شده و به تعبیر دیگر کاملا پروژه محور ارائه شده و در ضمن این طراحی نکات ریز و کاربردی آن بصورت عملی آموزش داده شده است. 
3 - این دوره در 7 قسمت مجزا تهیه و منتشر شده که کاربر میتواند بعد از دیدن هر قسمت از آموزش به تمرین آن اموزشها پرداخته و پس از تکمیل مهارت در آن قسمت به قسمت بعدی رفته و به ادامه آموزش بپردازد.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

کلیه مدرسان فیزیک و مکانیک

دانش آموزان دبیرستانی

دانشجویان فنی و علوم

کارشناسان آزمایشگاههای فنی

مدیریان فنی و کیفیت واحد های تولیدی و تحقیقاتی


از چه ابزار ها و نرم افزار هایی در این دوره استفاده می شود؟

کامپیوتر خانگی یا لپتاپ متوسط

نرم افزار interactive physics  که پیوست این آموزش است.

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۱ قسمت آموزشی از ۸ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "آموزش نرم افزار Interactivep Physics برای طراحی آزمایشگاه مجازی فیزیک" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۴.۳۷)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۱۹

پروفایل
سید مجتبی
امتیاز من به این دوره
بدون عنوان

خوب بود . ای کاش جزوه هم در کنار اموزش بود...


پروفایل
فاطمه شریفی شریفی
امتیاز من به این دوره


پروفایل
كريم كنعاني
امتیاز من به این دوره
پیشنهادبه مدرسین فیزیک و دانش آموزان علاقمند فیزیک و دانشجویان فیزیک

بدون متن


پروفایل
zahra Amiri
امتیاز من به این دوره


پروفایل
طاها طالعی
امتیاز من به این دوره
تشکر

خیلی عالی بود.ممنون


پروفایل
Saeed Faramarzi
امتیاز من به این دوره
جالب بود

من که راضی بودم و مرسی از اموزشتون


بیشتر