logo campain

آموزش مهاجرت از Net 3. به Net 5. در Asp. NET Core

زبان سی شارپ و تکنو لوژی های تحت پشتیبانی مایکروسافت

توضیحات "آموزش مهاجرت از Net 3. به Net 5. در Asp. NET Core" :

در این ویدیو کوتاه و رایگان قصد داریم به آموزش مهاجرت از Net 3. به Net 5. در Asp. NET Core بپردازیم و نحوه ارتقاء آن را شرح دهیم.

در این دوره کاربردی قصد داریم شما را با آخرین تغییرات Asp. NET Core آشنا سازیم، با توجه به یکپارچه شدن همه نسخه های Asp. NET Core مایکروسافت زیر یک چتر Net 5. تصمیم گرفتیم نحوه مهاجرت به این نسخه و ارتقاء برنامه را همراه با ایجاد یک پروژه کوتاه آموزش دهیم.

 Dot Net Core 5.0 بر اساس Dot Net 5 است. در واقع دلیل اینکه ما Core 4 نداریم این است که Core 5 کاملا بر اساس Dot Net 5 است و به همین خاطر مایکروسافت از نامگذاری Core 4 صرف نظر کرده تا مرتباً بین Core 4 و Dot Net 5 اشتباهی پیش نیاد. دقت کنید که در نسخه جدید اسم Core 5 را به این خاطر گذاشتن که با Asp.net Mvc 5 اشتباه نشود وگرنه همان Net 5. هم برای این نسخه درست است.

برخی از تغییراتی که در نسخه Net 5. نسبت به نسخه های قبلی ایجاد شده:

- آپدیت شدن #C در این نسخه نسبت به نسخه های قبلی در این نسخه از C#9 استفاده شده که قابلیت های زیادی به آن اضافه شده است.
- آپدیت شدن #F نسبت به نسخه قبلی در Net 5. در این نسخه از F#5 استفاده می شود.
- آپدیت شدن Visual Basic در Net 5. هم یکی دیگر از قابلیت های Net 5. است. در این نسخه بسیاری از قابلیت ها مثل WPF به ویژوال استودیو اضافه شده است.
- افزایش قابلیت Cross PlatForm بودن و اجرای راحت تر روی همه سیستم عامل ها
- افزایش کارایی و سرعت
- حجم کمتر پروژه ها و SDK
- استفاده از CLI واحد

دقت کنید که ساختار Core 5 با ساختار Core 3 یکسان می باشد. بنابراین اگر شما Core 3 کار کردید به راحتی می توانید از این به بعد با Core 5 هم کار کنید و فقط در مورد تغییرات مطالعاتی داشته باشید. دوستانی که علاقه مند به یادگیری کامل برنامه نویسی تحت وب و اپلیکیشن در همه سکوها بر اساس تکنولوژی Asp.net cor هستند هم می توانند از آموزش Asp.Net Core پیشرفته استفاده کنند.

"آموزش مهاجرت از Net 3. به Net 5. در Asp. NET Core" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید