logo campain

زبان سی شارپ و تکنو لوژی های تحت پشتیبانی مایکروسافت

۲۵۰۰۰۰ تومـــان
۱۷۵۰۰۰ تومـــان
خریـد با ۳۰% تخفیف ویژه
تنها برای ۱ نفر
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۲۴ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۴۲۰ دقیقه
حجم ۶۷۴.۱۵ مگابایت

فصل ۱ آموزش گیت در یک هفته

۱

چگونه گیت را نصب کنم؟

مشاهده رایگان
۲

چگونه Git را در محیط توسعه خود پیکر بندی و کانفیگ کنیم؟

مشاهده رایگان
۳

آشنایی با دستور مهم و پر کاربرد Commit ها

مشاهده رایگان
۴

دستور جالب Stage UnuStage در Git

مشاهده رایگان
۵

ّبررسی ساختار کد های Git

۶

مبحث Branch و کاربرد آن در Git - بخش اول

۷

مبحث Branch و کاربرد آن در Git - بخش دوم

۸

log چیست؟ چه کاربردی در Git دارد؟

۹

کاربرد Git Stash در روند کد زدن با Git در محیط توسعه - بخش اول

۱۰

کاربرد Git Stash در روند کد زدن با Git در محیط توسعه - بخش دوم

۱۱

دستور پر کاربرد Merge و اهمیت آن

۱۲

کنترل فایل های پروژه در Git با دستور GitIgnore

۱۳

Git Diff و نحوه به کار گیری آن در پروژه

۱۴

بخش جذاب Git Extention ها در Git

۱۵

نحوه ساخت اکانت برای Git Hub و آشنایی با Tools های محیط آن

۱۶

چگونه یک Repository برای محیط Git Hub بسازیم؟

۱۷

روند انتقال فایل های محیط توسعه بر روی بستر Git Hub

۱۸

نحوه آپلود فایل ها از Git Hub بر روی محیط توسعه در دسکتاپ

۱۹

نحوه مشارکت در پروژه دیگر برنامه نویسان در بستر GitHub

۲۰

نحوه درخواست دادن به دیگر برنامه نویسان برای کد زدن در کارتیمی

۲۱

آشنایی با دستور Merge Pull Request

۲۲

آشنایی با Issue ها و ارسال درخواست کمک از دیگر توسعه دهندگان

۲۳

نحوه ساخت فایل README (بسیار مهم)

۲۴

آشنایی با Tags ها در بستر GitHub

۲۵

مهمترین دستورات پر کاربرد Git و بررسی آن ها

توضیحات "آموزش گیت در یک هفته" :

اگر از Git به صورت استاندارد استفاده کنید، دید شما نسبت به برنامه نویسی تغییر خواهد کرد در این دوره قصد داریم به آموزش گیت بصورت کامل بپردازیم.

من برنامه نویسم و تا حالا هم از گیت استفاده نکردم، ولی مشکل آن چنانی هم ندارم!

" یک جمله فقط برای این دسته از دوستان میگم: اگر گیت بلد نیستی پس هنوز یک برنامه نویس آماتور (Junior) هستی و خیلی چیزها را نمیدونی"

استفاده از نرم افزارهای موثر در حوزه توسعه استارت آپ و وب سایت و اپلیکیشین بسیار برای مدیریت و کنترل اپلیکیشین شما چالش برانگیز می باشد، اما پرداختن به آن ها با گیت بسیار آسان است. باور کنید اگر از Git به صورت استاندارد استفاده کنید، دید شما نسبت به برنامه نویسی کاملا تغییر خواهد کرد و تازه میفهمید که برنامه نویسی بدون گیت چقدر مشکل و سخت است. اگر برنامه نویس هستید و هنوز با گیت آشنا نشده اید باید بگویم هنوز مسیر درست را در این حوزه پیدا نکرده اید، یادگیری گیت از آموزش های تخصصی شما هم مهمتر، چرا که سرعت پیاده سازی های شما را چند برابر می کند و در عین حال هم می توانید اگر مایل بودید بخشی از پروژه را به دوستان و همکارانتان بدهید. طبق تجربه ای که خودم داشتم و دیر گیت را یاد گرفتم، تازه میفهمم که چرا همه برنامه نویس ها اصرار دارند که شما گیت را یاد بگیرید، چون واقعا الان یک وب سایت یا اپلیکیشینی که من در حدود 20 الی 25 روز در حال توسعه و دولوپ آن بودم الان ظرف مدت یک هفته آن را به اتمام می رسانم با همون پول ولی در زمان بسیار پایین تر . حالا 2 هفته هم اضافه وقت برایم می ماند که می توانم پروژه های دیگری بگیرم یا آموزش های دیگری را یاد بگیرم.حالا شما بگید، برنامه نویسی با گیت بهتره، یا بدون گیت؟

و اما git چیست اصلا؟ بیایم یکم باهاش آشنا بشیم

گیت در واقع یک سیستم کنترلی و مدیریتی در هنگام ساخت وب سایت یا اپلیکیشن است و تغییراتی که در فایل ها اعمال می کنید را ردیابی می کند و با این کار تاریخچه ای از تغییرات اعمال شده در اختیار دارید و هر زمان که بخواهید به نسخه موردنظر برمی گردید. با استفاده از آن همکاری و کار تیمی هم ساده تر می شود و می توانید تغییراتی که توسط چند نفر به وجود آمده را با هم ادغام کنید و بصورت یکپارچه اعمال کنید.

این نرم افزار هم به‌ صورت محلی (یعنی روی یک سیستم مشخص شامل لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی) و هم روی سیستم آنلاین استفاده می شود که برای شروع کار با آن باید کمی آموزش گیت هاب (github) دیده باشید. برای استفاده از این نرم افزار دو راه وجود دارد که یک روش استفاده از command line (خط فرمان) سیستم عامل یا استفاده از نرم افزار با استفاده از رابط های گرافیکی (GUI) موجود است.

مخزن های گیت

حالا که می دانید git چیست و با مقدمات آن آشنا شدید، باید به یکی از مهم ترین موضوعات در این زمینه بپردازیم که مخزن نامیده می شود. مخزن یا Repository، همان انبار خودمان، سختش نکنیم. شامل فایل تمامی پروژه ها و بازنگری هایی است که انجام داده اید. برای مثال می توانید یک فایل ساده مانند فولدر ریشه root از یک وب سایت را در آن قرار دهید، سپس مخزن یک زیرفولدر با پسوند git. می سازد که شامل تمامی متادیتاهای آن سایت است. آن ها به عبارت دیگر نوعی ساختمان داده است که شامل دیتا (همون داده های شما) و ساختار دایرکتوری یا فایل است.

تفاوت گیت، گیت هاب و گیت لب؟ یعنی همه ایناها را باید یاد بگیرم؟!

رسیدیم به بخش گمراه کننده آموزش، آیا اینایی که تو فضای مجازی و بستر اینترنت میگن که گیت لب و گیت هاب و گیت را یاد بگیرید پس اینا چین؟ چندتا را باید یاد بگیریم؟ در واقع این دوستان و یا مقاله های این چنینی یادشون رفته که بگن که آقا، اگه یکی از این 3 تا را یاد بگیری بقیه را هم یاد گرفتی! همه فکر می کنند باید هر 3 تا را یاد بگیرند، نه دوستان اصلا این طور نیست شما اگه گیت را در این آموزش یاد بگیرید یعنی دوتای دیگر را هم یاد گرفتید که من در این آموزش به تفاوت های این 3 تا هم پرداختم که شما کاملا آشنا بشید. میشه گفت تنها تفاوت قابل ذکری که وجود دارد در امکاناتی است که هر کدام به شما می دهند به همین سادگی.

در مورد آموزش هم باید گفت انقدر ساده و با مثال های کاربردی آموزش دادم مطمئنم در عرض یک هفته یک حرفه ای در این عرصه خواهید شد. دوستان یادتون نره که با کامنت ها و نظراتتون در زیر این آموزش از ما حمایت کنید.

آنچه درآموزش گیت در یک هفته بیان خواهید شد:

• نحوه نصب گیت
• کانفیگ و پیکربندی گیت در محیط توسعه خود
• دستور Stage UnuStage در Git
• بررسی ساختار کد های Git
• مبحث Branch و کاربرد آن در Git
• log چیست؟ چه کاربردی در Git دارد؟
• کاربرد Git Stash در روند کد زدن با Git در محیط توسعه
• بررسی دستور پر کاربرد Merge و اهمیت آن
• کنترل فایل های پروژه در Git با دستور GitIgnore
• نحوه به کار گیری Git Diff در پروژه
•  ساخت اکانت برای Git Hub و آشنایی با ابزار محیط آن
• ساخت Repository  برای گیت هاب
• انتقال فایل های محیط توسعه به Git Hub
• آپلود فایل ها از Git Hub بر روی محیط توسعه در دسکتاپ 
• نحوه ساخت فایل README
• آشنایی با Tags ها در بستر GitHub
• مهمترین دستورات پر کاربرد Git و بررسی آن ها 

در این دوره می خواهم به زبان ساده و با مثال های کاربردی به آموزش گیت بپردازم. بعد از مشاهده این دوره شما می توانید بصورت حرفه ای با گیت کار کنید. توجه کنید که بین گیت لب، گیت هاب و گیت تفاوت هایی وجود دارد ولی بدانید با یادگیری گیت در واقع گیت لب و گیت هاب را نیز یاد می گیرید.

پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

html 

اهداف آموزش گیت در یک هفته چیست؟

هدف دوره یاد دادن به دور از کلیشه و آموزش سریع و هدف مند با مثال های کاربردی که هنرجو بتواند زودتر این ماژول فوق العاده کاربردی را نهایتا ظرف مدت یک هفته یاد بگیرد.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

برای همه برنامه نویسان و هرکس که دنبال سریع انجام دادن پروژه ها و مدیریت کردن آن ها است، توصیه می کنم حتما این پکیج آموزشی را ببینند. واقعا ارزش دارد (مطمئنم بعد از این آموزش هم در آمدتان چند برابر می شود و هم شدیدا تو زمانتون، هم صرفه جویی خواهید کرد).

از چه ابزار ها و نرم افزار هایی در این دوره استفاده می شود؟

vs code

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۴ قسمت آموزشی از ۲۴ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "آموزش گیت در یک هفته" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۴.۸)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۵

پروفایل
رضا فرزانه پور
امتیاز من به این دوره
عالی

سلام و درود پرودگار بر آقای هادیزاده باد. یکی از بزرگترین پیشرفت های من در زندگی و زمینه برنامه نویسی و.... آشنایی با آقای هادیزاده بود. دوره های ایشون و نحوه تدریس ایشون مثل خودشون خاصه .واقعا آدم مگه نمیشه استفاده نبره ؟از ایشون انتظار دارم دوره های بیشتری رو انتشار بدن و مارو از علم خودشون و این نحوه تدریس زیبا بی نصیب نزارن. امام علی ( ع) می‌فرماید هر کسی بر من دانشی بیافزاید مرا تا آخر عمر برده خویش کرده است . حتما دوره های ایشون رو تهیه کنید و ببینید چون بنظر من حتی اگر صدتا دوره دیده باشید ولی تا زمانی که دوره های ایشون رو نبینید تو اون زمینه هنوز به بلوغ کامل در اون زمینه نرسیده اید .( قصد اغراق ندارم واقعا حقیقته ) با آرزوی موفقیت و شادکامی و عمر طولانی برای این پیامبر علم و دانش


پروفایل
آیدین نوری
امتیاز من به این دوره


پروفایل
حامد انصاری
امتیاز من به این دوره
آموزش با کیفیت و تسلط خوب مدرس

سلام استاد واقعا عالی بود خدایشش خیلی پرفکت درس میدین چقدر مختصرو مفید آموزش دادین یک راست میرین سر اصل مطلب بازم از شما ممنونم استاد


پروفایل
کامران موسویان
امتیاز من به این دوره
بسیار عالی و کاربردی

سلام خدمت استاد خوبم جناب هادی زاده استاد من تشکر خاصی از شما به خاطر این آموزش عالیتون از شما دارم .خیلی خوب درس میدید و خوب با چالش های من دانشجو آشنا هستید و از اون زاویه می آیید مسایل را حل و توضیح میدید که ما خوب بفهمیم ، انگار خودتونو جای ما میزارید واقعا بازم از این آموزش بسار خوبتون ممنونم .تنتون سالم استاد.


پروفایل
شیما خالقی
امتیاز من به این دوره
تشکر

جامع و مفید و ارزشمند بود. استاد من همیشه فکر میکردم یادگیری گیت خیلی سخته، دوره های زیادی رو هم دیدم البته رایگان بودن ولی واقعا علاوه بر اینکه چیزی یاد نگرفتم به ترسهام اضافه شد که من نمیتونم گیت را یاد بگیرم ،ولی واقعا این دوره آموزشی شما مثل معجزه بود . بخدا خیلیییی خوشحالم استاد. واقعا خدا خیرتون بده به شما میگن مدرس حرفه ای .ممنونم بزای هزاز بار دمتون گرم


بیشتر