logo campain

زبان سی شارپ و تکنو لوژی های تحت پشتیبانی مایکروسافت

توضیحات "آموزش نصب ReSharper در ویژوال استودیو" :

در این ویدیو آموزشی کوتاه قصد داریم خیلی سریع نحوه نصب پلاگین بسیار مفید و کاربردی ReSharper را بر روی ویژوال استودیو آموزش دهیم.

 ReSharper قادر است 1700 کد اینسپکشن را برای زبان های C#, VB.NET, ASP.NET, JavaScript, TypeScript و سایر تکنولوژی قابل ساپورت در ویژوال استودیو اضافه کند. ReSharper قادر است کدنویسی در محیط دات نت را به شکلی بسیار سریع تر در اختیار شما قرار دهد تا برای انواع نیازهایتان، به دستیار سریع ویژوال استودیو برای تکمیل کدها دسترسی پیدا کنید.

این نرم افزار امکان آنالیز سریع کدهای C#, VB.NET, XAML, ASP.NET, ASP.NET MVC, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, XML را در خود جای داده است تا کیفیت کدنویسی خود را مورد سنجش قرار دهید. JetBrains ReSharper خطاهای کدنوسی شما را تشخیص و آنان را برای شما به نمایش می گذارد، اما این کار را ویژوال استودیو نیز برایتان انجام میداد، تفاوت مهم JetBrains ReSharper در تشخیص خطا، رفع سریع خطاها با پیشنهادهای مختلف است.

با نرم افزار JetBrains ReSharper مطابق با استاندارد های برنامه نویسی کد نویسی کنید، سبک کد و عملکرد قالب بندی با تنظیمات خاص و زبان خاص، به شما کمک می کند تا یک استاندارد برنامه نویسی رایج برای تیم خود ایجاد کنید. از ویژگی های نرم افزار JetBrains ReSharper می توان به اضافه کردن رفرنس، پایین آمدن ضریب احتمال اشتباه، سازگار با C#, VB.NET, ASP.NET, XML, and XAML، هماهنگی با ویژوال استودیو، اعلام خطا های مختلف و… اشاره کرد.

در این آموزش کوتاه به شما نحوه نصب اصولی و کامل افزونه ریشارپر را خواهیم گفت که  ضمن گسترش دادن قابلیت های ویژوال استودیو، امکانات عیب یابی، ناوبری و ساخت مجدد کدها را به شکلی ساده تر برایتان فراهم می کند.

"آموزش نصب ReSharper در ویژوال استودیو" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید