logo campain

زبان سی شارپ و تکنو لوژی های تحت پشتیبانی مایکروسافت

توضیحات "آموزش استفاده از Google reCaptcha در Asp.Net" :

در آموزش استفاده از Google reCaptcha در Asp.Net قصد داریم در یک ویدیو شما را با نحوه استفاده از ابزار Google reCaptcha آشنا سازیم.

قطعا برای شما پیش آمده است که در هنگام تکمیل یک فرم (ثبت نام، درخواست و …) گزینه ای وجود دارد که معمولا با عنوان مقابله با روبات اسپم یا نظایر این توجه داده می شود. این گزینه ها معمولا بصورت عددی، تیک باکس یا انتخاب تصاویر و … است که می بایست برای تکمیل یا ادامه کار آن را انجام دهید. این موضوع به این دلیل است که از تلاش و اسپم کردن ربات ها جلوگیری به عمل آید. اینکار سبب ممانعت از اقدامات ضد امنیتی و اسپم فرم ها می شود. Captcha به صورت های مختلفی وجود دارند که در اینجا ما بر روی سیستم Recaptcha بحث خواهیم کرد که توسط گوگل ارائه شده است.

اگر سایت دارید می بایست در هر صورت از Google Recaptcha استفاده نمایید تا مانع حمله ربات های اسپم به سایت خود شوید. البته اگر سایت شما هیچ فرم یا فیلدی ندارد نیازی به استفاده از آن نیست. استفاده از Recaptcha در سایت ها بخصوص برای فرم های ثبت نام و ورود به ناحیه کاربری بسیار ضروری است. در فرم های ورود ممکن است ربات ها توسط حملات بروت فورس بتوانند وارد اکانت هایی شوند که رمز عبور راحتی دارند. پس می توان نتیجه گرفت که برای تامین امنیت سایت و کاربران آن می بایست از Google Recaptcha استفاده کرد.

در این آموزش ما نحوه استفاده از این ابزار امنیتی را در وب سایت، که سایت ها را در مقابل بات ها (ربات ها) حفاظت می نماید را به شما آموزش می دهیم.

"آموزش استفاده از Google reCaptcha در Asp.Net" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید