logo campain

آموزش فشرده سازی و Minify صفحه در Asp.Net Core

زبان سی شارپ و تکنو لوژی های تحت پشتیبانی مایکروسافت

توضیحات "آموزش فشرده سازی و Minify صفحه در Asp.Net Core" :

در این فیلم آموزشی کوتاه قصد داریم نحوه فشرده سازی (Minify) صفحات سایت (Html و CSS) را به صورت کامل در Asp.Net Core آموزش دهیم.

یکی از ایتم هایی که با رعایت آن می توانید سرعت لود و Performance وب سایت و اپلیکیشن خود را بالا ببرید minify یا همان فشرده سازی کردن فایل های Html و CSS است. از مهمترین ویژگی‌های یک سایت و اپلیکیشن خوب سرعت بالای لود صفحات است که باید بسیار به این موضوع اهمیت داد. 

با یک فیلم آموزشی دیگر از احمد هادی‌زاده در خدمت شما هستیم. در این فیلم به آموزش فشرده سازی صفحات سایت و فایل های html در Asp.net core می‌پردازیم. در مرحله کد نویسی در پروژه ممکن است فضای خالی و spase زیادی بین کدها قرار داده باشیم که می تواند به سرعت لود سایت آسیب بزند با استفاده Compress کردن فایل های html و css این مشکل برطرف می شود. در این دوره نحوه رفع این مشکل را با نصب پکیج و انجام کد نویسی می آموزید.

* توجه: جهت یادگیری Asp.Net Core پیشنهاد ما "آموزش ASP.NET Core پیشرفته - پروژه ساخت سایت آموزشی" است، در دوره آموزش جامع Asp.net core در 40 ساعت آموزش ویدیویی به صورت کاملا پروژه محور از صفر تا صد يک وب سايت آموزشي را به همراه شما عزيزان شروع می‌کنيم و در نهايت با publish بر روی سرور به پايان می‌بريم.

با يادگيری تمام مباحث اين بسته آموزشی، می توانيد در بازار کار بسيار بزرگ و گسترده Net. در ايران به راحتی و با حقوق بالا استخدام شده و يا به صورت فريلنسری پروژه بگیرید و به درآمدهای بسيار بالايی دست پيدا کنيد.

"آموزش فشرده سازی و Minify صفحه در Asp.Net Core" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید