logo campain

زبان سی شارپ و تکنو لوژی های تحت پشتیبانی مایکروسافت

توضیحات "آموزش گزارش گیری با Stimulsoft در Asp.Net Core" :

در این دوره رایگان نحوه گزارش گیری در پروژه های Asp.net core را خواهید آموخت. در این آموزش با استفاده از ابزار Stimulsoft نحوه گزارش گیری را آموزش می دهیم.

با یک آموزش از احمدهادیزاده در خدمت شما هستیم. ممکن است کاربرانی که در سایت شما هستند نیاز به گزارش گیری از قسمت های مختلف را داشته باشند. به عنوان مثال کاربر می خواهد در قسمت صدور فاکتورها از فاکتور و ریز محصولات و قیمت های آن یک پرینت بگیرد. بنابراین شما حتما به ابزاری نیاز خواهید داشت تا در وب سایت شما به کاربر این امکان را بدهد تا از اطلاعات خود در وب سایت یا اپلیکیشن شما گزارش و پرینت بگیرد.

اگر در پروژه های تحت وب خود که با Asp.net Core می نویسید نیاز به گزارشگیری دارید. یکی از بهترین گزینه ها استفاده از ابزار Stimulsoft می باشد. اما یکی از موارد و مشکلاتی که با آن مواجه می شوید نحوه ارسال پارامتر به گزارش در Stimulsoft و نحوه ارتباط آن با کدهای شما در پروژه های Asp.net Core می باشد. در آموزش stimulsoft به آموزش ایجاد و ساخت گزارش های متنوع با استفاده از ابزار قدرتمند Stimul Soft در Asp.Net Core خواهیم پرداخت.

*توجه: لازم به ذکر است این آموزش در نسخه Asp.Net Core 2 به بعد قابل استفاده خواهد بود.

* توجه: جهت یادگیری Asp.Net Core پیشنهاد ما "آموزش ASP.NET Core پیشرفته - پروژه ساخت سایت آموزشی" است، در دوره آموزش جامع Asp.net core در 40 ساعت آموزش ویدیویی به صورت کاملا پروژه محور از صفر تا صد يک وب سايت آموزشی را به همراه شما عزيزان شروع می کنيم و در نهايت با publish بر روی سرور به پايان می بريم.

"آموزش گزارش گیری با Stimulsoft در Asp.Net Core" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید